Thailand zever-topic: Aan den toog

Greenbox is een decoder waar je via je een schotel en internet verbinding. buitelandse zending kan ontvangen maakt niet uit welke land. Maar je moet wel het gewenste sateliet instellen.

In europe wordt gebruik gemaakt van de sateliet Astra. en een gedeelte voor Azie gebruikt men Eutelsat.

Heb weleens een stukje gezien! Idd wat een niveau! Niveau van een krop sla! lol2

Voor €0,99 kun je online kijken op RTLgemist.nl.

Maar zal verder nog wel even neuzen of het elders niet gratis kan. Tja ben en blijf toch een Hollander he!lol2

http://skyplayer.sky.com/vod/content/SKYENTERTAINMENT/Browse_by_Channel/Bravo/content/seriesId/6759e70005d37210VgnVCM1000002c04170a________/content/default/promoPage.do

Is dit wat? Geen idee of het werkt, je moet je namelijk eerst inschrijven. Nu geen tijd voor want de kinderen hebben hongerlol2

Liefst gratis Estherke!!
zinds ik hier op wwz ben beland heb ik jullie mentaliteit overgenomen!lol2lol2

Laat me raden,gisteren waren het speklapjes en vandaag zal het wel “stomp met worst” zijn zeker Esther?
En als nagerecht,een “monatoetje”?lol2lol2

Nou onze voetbalkunsten nog! lol2

Andijvie stamppot met slavink en als toetje chocolade mouse!

Trouwens Georges…nog minder dan een maand!!!:cheer::vak01:>>>

Hahaha, je bent al aardig aan het vernederlandsen Georges ! Heel goed, want voor je het weet wordt Vlaanderen bij Nederland gevoegd ;)…volgens mij verloopt de regeringsformatie in BE nog stukje moeilijker dan in NL…

Voor mij is het lekker Indonesisch van de toko vandaag…hmmmmmmm…

Witlof omhuld met ham en kaas, sambal er tussen, 3 geklutste eieren met sambal er overheen in de schaal en dan in de oven circa 30 minuten(eerst voor verwarmen), daarvoor natuurlijk eerst de witlof in zijn geheel gekookt in water totdat hij gaar is, en met rijst scheutje ketjap er over, sep sep.

Dan vallen we van de drop in de regen …lol2lol2lol2lol2lol2
Wij ( vlamingen ) werken hard maar de walen …

Gewoon witloof met ham errond heen en met kaassaus in de oven maar die eieren erbij foeiiiiiii :mad:

Wij doen altijd eieren bij de asperges! Eieren met ham! Mmmmmm heerlijk! Trouwens witlof uit de oven is ook heerlijk, maar dan gewoon met ham en kaas dus zonder die eieren;)

Nee die kaassaus dat is foei, heerlijk verse plakje’s jong belegen kaas er omheen gerold de ham er omheen gerold , en sambal er tussen gesmeerd en dan die geklutste eieren ook met sambal welke dan heerlijk gebakken zijn waar die witlof dan heerlijk in smoort MMMMMMMMMMMMMMMM :cheer::cheer::cheer:

Kaassaus alleen met bloemkool, eerst bijna gaar koken dan de bloemkool in de ovenschaal dan de kaassaus er over heen gieten, beetje paneermeel er over heen strooien circa 20 minuten in de voor verwarmde oven en smullen maar.

Het ziet er erg lekker uit Jan!!

http://www.tuinadvies.be/foto/bloemkoolgerechten1.jpg

Ik zit te kijken maar raak soms wel een beetje geiriteerd van het commentaar. Als je dat moet geloven is heel Thailand zeer gevaarlijk en corrupt en geen land waar je als man of vrouw alleen over straat moet gaan. Nu wil ik niet zeggen dat er nooit wat gebeurt maar ik kom er al heel erg lang en zoals ze het land nu afschilderen en het laten zien dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik denk dat hetzelfde ook gebeurt in bv Spanje of Griekenland of zie ik dat verkeerd? Oja wat me ook opvalt bijna iedereen die in de problemen raakt komt uit Engeland…

Hier was het garlic en peper garnalen met witte rijst jammie…:chin: