Hi Baco veel beterschap.Alleen wel jammer dat je me moterbike in de kreukels hebt gereden. Hoe gaan we dat regelen krijg ik een nieuwe van je?
beterschap vanuit Chiang Mai, Baco!
Grts,
J en M
Hoi Baco nog veel beterschap gewenst,dat je terug rap je dag dagelijkse activiteiten kunt hervatten.
Georges.:dag:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/20/1206012386-742.gif
George hoe gaat het ben je al wat beter?
Sterkte baco !! We komen wel ff bij je op ziekenbezoek !
Dit is Baco toch nietā¦of wel ???
Of is dit Baco ?
Dave,deugeniet!!Ik heb felle hoofpijn gekregen na het lachen met de fotoās die je hebt geplaats!!
Ik heb het al vaker tegen Baco gezegdā¦ga nou niet met de hele familie op de motorbikeā¦das vragen om problemenā¦

Maar goedā¦nogmaals Baco, sterkte !!!
Overigensā¦mocht iemand het vergeten zijn (nee, bedoel niet baco met zān geheugenverliesā¦), vanavond om 22:05 uur komt de 2e aflevering van āBig Trouble in Tourist Thailandā (RTL 5).
lol2lol2lol2lol2 kom niet meer bij van het lachen Dave.
Ik ga zeker kijken⦠Met veel plezier zelfs.
Shit,ik kan rtl-5 niet pakken!!helpppppppppppp!!lol2lol2
Ik ga ook zeker kijken
is greenbox niks voor je George?
Wat is dat greenbox??nooit van gehoord!!
Explain please Iyong!!
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Ah dank! Zat er van de week nog aan te denken, en dat ik het even moest opzoeken wanneer het kwam. Altijd handig zoān personal tv gids hier op het forum;)
En als je ook nog ff wilt lachen vanavond, moet je daarvoor dat programma kijken van die Hagenezen in Chersonissosā¦wat een niveauā¦
Hebben we morgen weer wat te bespreken aan de toog ![]()
Dat word vanavond weeral lekker kijken voor de nederlanders!!
Hoe ga ik dat oplossen,kan geen rtl 5 pakken?
Je zou eens deze website kunnen bekijken:
Ik ken de websites zelf niet, dus weet ook niet of het werkt, maar je zou iig ff kunnen kijkenā¦