Heb het via Livescore.com een beetje gevolgd…had goede hoop dat Belgie toch wel een punt zou halen met 10 man, maar helaas…het heeft niet zo mogen zijn…
Nederland begon goed de eerste 10-15 minuten, maar na het onnodige tegendoelpunt van Finland, storte het helemaal in elkaar. Was geen leuke wedstrijd om naar te kijken, maar ach, 3 punten zijn binnen…
Oh my wat een :mad: weer! Zin om de hele dag in bed te liggen!
Voetbal…echt helemaal vergeten gisteravond! Dom, dom, dom! Was er naar van…Was eerst namelijk met Rik (Grote Rik;)) een fiets gaan halen voor m, dus hele avond ritme door de war. Daarna op de bank geploft zonder te zappen. Stond op dat moment op BNN, ook wel interessant.
Kon trouwens gisteren helemaal niet op wwz komen, blij dat ik mijn vraag al had ingevuld;)
Ja ok, maar voel me nu zo’n nep supporter! lol2 Had nog wel iets gezien…de verlening! Pas toen kwam ik erachter… Vond die tegen San Marino, ook zooooo saai…
Dat is het idd! De sfeer! (die er niet is!) pas als het echt spannend begint te worden, dus NL wel of niet door en ze tegen een grote club moeten dan pas word het spannend. Nu vind ik het niets aan. Zoals tegen San Marino, gewoon zielig voor dat land! Er waren maar 2 profs! De rest speelt in het 6e en was bakker, loodgieter, slager, etclol2 Dat is gewoon zielig!
Gisteren was idd sfeerloos…er kwam alleen heel even een leuk sfeertje toen Ruud de dug-out werd uitgestuurd…
En die spelen volgens mij ook nog in de Serie C, dus vrij laag… Tsja, het is geen pretje om voor San Marino uit te komen. Volgens mij hebben ze in de gehele historie slechts 1x een kwalificatiewedstrijd gewonnen…een daverende 1-0 overwinning tegen het altijd lastige Liechtenstein…
San Marino had beter bij Belgie in de poule kunnen zitten…dan hadden ze nog wel 6 punten kunnen halen…lol2lol2lol2
tja Belgie 2 gespeeld 0 punten … maar ze hebben wel tegen de 2 sterkste tegenstanders uit hun poule gespeeld en Turkije zou voor belgie toch de tegenstander behoren te zijn met wie ze eventueel om de 2e plaats zouden moeten strijden er van uit gaande dat duitsland 1e wordt, in dat geval is er nog niet veel aan de hand aangezien ze uit in turkije nu met 3-2 hebben verloren en onderling resultaat boven doelsaldo gaat hebben ze thuis dus aan een kleine overwinning op turkije genoeg om hen weer te paseren maar dan zouden ze in de andere wedstrijden wel minstens net zo veel punten moeten pakken als turkije en dat is zeker niet onmogenlijk het is een jonge ploeg met veel potentie een paar wedstrijden wat geluk en je bent ineens een heel eind op de goede weg
over nederland-finland kan ik heel kort zijn ik zat in de kuip en heb me alleen de eerste 20 minuten vermaakt verders een drama
Ha den Dave kent ook deze site!!(live score)ik gebruik hem gewoonlijk om mijn wedstrijden te controleren.
Alle wedstrijden kun je life volgen in alle uithoeken van de wereld!!
De laatste tijd is het niet vette soep met mijn prognoses,zit er altijd naast!
Wat is het hier lekker weer in het noorden van Antwerpen,momenteel is het aan het regenen!!
Ben ik al blij dat ik niet de nacht op moet vannacht,zou er helemaal depri van worden.
God,wat snak ik naar warme temperaturen en een andere omgeving.
Geniet van deze goedkope prijzen in het noorden ( alsook voor ander zaken ) want in het zuiden is het veel duurder ( maar toch nog goedkoop voor ons ,maar als je zo in één dag van noord naar zuid gaat is het verschil wel groot )lol2lol2 :chin:
De goedkopere maatschappijen zijn:Egyptair,Ethiad airways,Aeroflot,Air Berlin(allemaal zo rond de 480euro tot 525euro.
@ Gg , graag voor ons een ticket van 525 euro bij Etihad Airways voor juli 2011
met vriendelijke groet
De Frank lol2lol2lol2 Mijn madame gaat onmiddellijk terug mee naar LOS voor die prijs lol2lol2 please help me to a ticket about 525 please !lol2 with Etihad
ik lg een beetje in de kreukels na mijn alereerste motorbike crash resultaat lichte hersenschudding, diverse schaafwonden, zeer pijnlijke elleboog en 2 hechtingen.
ben ook nog een halve dag kwijt uit m’n geheugen.
Was je al een paar dagen zoek ofschoon ik zelf ook niet veel op het net was, trouwens krijg nog 50,000 van je dat ben je toch niet vergeten aangezien je een halve dag geheugen kwijt bent…beterschap.