Thailand zever-topic: Aan den toog

Goeiemorgen !

Doe mij maar een cappucino deze morgen :slight_smile:
Iemand anders nog iets ?

Fijne en hopelijk zonnige dag allemaal en tot later !

Morgen ,

The graag …

Zojuist heb ik gekeken op wat voor data het valt dit jaar, en ik zie dat het op de 28ste van Juli valt dit jaar, dat zou geloof ik uitkomen in mijn planning :smile:.

Doe mij maar een mango sapje om de dag te beginnen Dave :thumbsup:.

Goodmorning Vietnam,zegde “Robby Williams” maar we zitten op de Thailand-forum dus!Goodmorning Thailandddddddddd!!Na een verkwikkende slaapje van 41/2uur ben ik weer te vinden achter mijn pc!Heb daarjuist mezelf een kopje koffie ingeschonken.
Wat kan dit zalig zijn,heb ondertussen mijn “Lim Wire” geopend en momenteel luister ik naar wat THaise muziek.

Hallo iedereen,

Ik vind Fullmoon voor 1 keer meemaken meer dan genoeg. Ik heb daar aan een tafel gezeten en ik heb gewoon mijn ogen uitgekeken wat een idioten zeg. Vooral die engelse die zijn niet goed wijs hoe ver kan ik gaan. Ik heb heerlijk muziek geluisterd onder het genot van een biertje en dan mensen kijken helemaal top hahahaha.
Doe mij maar een cola light vanavond want het is hier nu bijna 20.00 uur.

Goodmorning Moira of moet ik zeggen goede-avond want ik zie volgens dat je vermeld hebt dat het 20:00pm is daar waar je verblijft.
Hoe is het met het weer gesteld ginderachter?Tjaa,de “Full moon party” zoals ik het van tervoren al gezegd hebt,goed voor 1keer mee te maken voor de rest is het niet anders dan een “zuipfestijn”.

Hallo,

Ja het is inderdaad 20.00 in de avond nu inmiddels 20.10 hahahaha.
Het weer was vandaag wisselvallig. Het is hier sowieso een tropisch klimaat elke dat zo’n 32 tot 35 graden. Er staat veel wind af en toe waardoor het hier heerlijk is. Lekker weer zomerkleding aan heerlijk. Ben in NZ geweest 3 maanden en moest daar altijd winterkleding dragen vandaar.

Sorry Moira,moet ff een pitstop doen!!

geweldige foto hahahaha. Ga je trouwens dit jaar nog naar Thailand? Ik ben er zelf van 1 juli 2010 tot 16 september 2010 dus de hele NL zomer. Ga daarna waarschijnlijk tijdelijk in Maleisie verblijven. Dit om af te wachten tot de procedure van Australie klaar is.

Nog 2x dit jaar! het zal oktober en december worden,telkens voor 20dagen.
Ben verleden maand nog geweest,moet een beetje letten op mijn verlofdagen Moira!Dus in princiepe als ik nog rustdagen heb(dagen dat ik werk in het weekend)kan ik die bij mijn vakantiedagen toevoegen.Het kan ook dat ik voor een langere tijd weggaat.Het valt af te wachten,hoe mijn baas goed gezind is.55555ha ha ha !!

oke dus nog wel wat Thailand in het vooruitzicht. De tijd dat ik nu ga zal de laatste zijn voor langere tijd. Want als we een verblijfsvergunning hebben voor Australie dan blijven we meer in Australie en dan ga ik 1x per jaar terug naar NL dus dan als ik werk heb dan houd het verder ook wel op met langere vakanties. Dus nu nog even goed van genieten.

Zeg Moira,hoe lang is het vliegen van Australie richting Thailand,6uur?Ik stel je die vraag omdat ik nog vrienden heb in Sydney die kortelings naar Th reizen.

Hallo,

Een vlucht van Sydney naar Bangkok is ongeveer 9 a 9 en een half uur vliegen. Ja is nog best een pittig end.

Amaai,ik wist het niet dat het zo lang vliegen is.Tjaaa,In geografie blonk ik vroeger niet uit op school,was meer afwezig op de les dan dat ik achter de schoolbanken zat.ha ha ha !cheer

Bedoel je niet Robin Williams :slight_smile: ?

Ben een jaar of 7 geleden bij de Full Moon Party geweest en vond het zeker de moeite waard om eens gezien te hebben. Maar kan me voorstellen dat als je op Pha Ngan woont, dat je het wel snel gezien hebt. Ging vroeger in Bloemendaal aan Zee (om de hoek) vaak naar Beachbop (bekend strandfeest), maar dat was altijd al vroeg afgelopen.
Was apart om bij de Full Moon de hele nacht door te feesten en de zon 's ochtends weer op te zien komen…

Haha, georges, als dat jou wc is, zou het me niks verbazen als dit jouw auto is ! Vind het echt een georges-auto :slight_smile:

http://www.funnycorner.net/funny-pictures/5953/new-car.jpg

Ja ,was nog niet goed wakker,:kus:Shit de verkeerde smily,maar ik laat hem toch lekker staan Dave!!:chin:

als je op pha ngan woont dan heb je het wel gehad op een gegeven moment met al die parties.

wat wel leuk is om 's ochtends om een uur of 6a 7 te gaan en dan alle “slachtoffers” op het strand te zien strompelen of slapen.

Zo iets in de aard,maar dan niet in “pink” Gij zen deugeniet Dave!555!!!