Dave in zijn kinderjaren!!lol2lol2lol2
Lijkt idd sprekend lol2lol2lol2lol2
doe mij maar ff een keng som en een cola graag
test
test 1,2,3
Goeden dag by te way:dag:
Ja ik luister Esther,de volume van de micro ff meer opendraaien!
Breaky, breaky…contact to Georges:D
Wat toevallig, ik ga richting Thailand wat later in Juli en ga weer terug op 5 September. Maar ik zal niet alleen in Thailand verblijven, zit nog te twijfelen welke omringende landen ik ook aan zal doen :teeth:.
Dit lijkt me ook het beste, en het veiligst. Voel er weinig voor om in problemen te komen, en op deze manier zal je avond waarschijnlijk ook prima zijn :biggrin:.
Dirk, was jij ook niet in Thailand zo rond juli/augustus?
iemand belangstelling voor muziek heb zojuist pink floyd the dark side of the moon in cd speler gegooid
:chin:Goede middag heerlijk weertje :zon02:in Nederland Chang biertje er bij zou wel lekker zijn en wat te smikkellen ![]()
![]()
Ik geloof dat het Breathe was, van dat album… dat liedje sprak me vroeger altijd aan
.
Ik prefereer het liedje money van “Pink floyd”
time vind ik ook goed
ik krijg vrijdag 30 juli vakantie en moet maandag 23 augustus weer beginnen dus ik ga zaterdag 31e weg en kom zaterdag de 21e weer terug
van mij mag de gehele cd afgespeeld worden ik hou wel van een beetje rock maar dan vooral life ben ook een vaste bezoeker van zowel pinkpop als rock werchter heerlijk vind ik dat festival sfeertje
test test 1 2 3 en 4 haha ik zie net dat ik ook mijn berichten weer kan wijzigen dat is dus ook weer opgelost dank aan een ieder die zich hiervoor heeft ingezet
zo doe mij maar een bucket
aub wel even zelf mixen dan kijk even in de keuken of er nog wat lekkers is
Dank je dirkpie
kun je ook ff wat ijs meenemen uit de keukencheer
:chin:Dat kleine flesje heb ik wel behoefte aan na een dag zwoegen ik vindt de smaak beter als de red bull in europa:THAILAND:![]()