Thailand zever-topic: Aan den toog

Hmmm, dat gevoel ken ik niet (behalve dat jong van geest danlol2)

Jajong, seg, ik had efkes telefoon hĂ©. Voor m’n vriendin maak ik altijd even tijd hoor :wink:

Ha nee gij kunt da niet hebben ge zijt maar 27 en ik iets meer Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

Kop op, gij zit eerder in Th dan wij, drinkt er nog een op mijn kosten

Grts,

Jelle

Yes >>> 20 dagen naar LOS , 1 dag Belgik en dan 7 naar Andalusie mmmmmmmmmmmmmmmmm:zon02: en rusten

Kunt gij dan genieten van Spanje als ge net uit LOS komt?

Ja vreemd genoeg wel!
Vergeet niet mijn vrouw is Spaanse ( Baskisch ) en haar moeder woont in het prachtige Andalusie , prachtig weer, zalige mensen en tot een kot in de nacht op het terras , drankje(s) met nen tapa ( cafe of bar ).
Ik ben geen zonneklopper ( wel siesta ) maar de sfeer dat kan je niet omschrijven dat moet je beleven , voelen olé

Amai, een Baskische
 Euskal rules!!! en gij moogt haar een “spaanse” noemen?:lol:

Ik ben een pyreneeënfreak, dus ik ken het Baskenland well een beetje

Goed Jelle,

Behalve dat ze drie weken na haar geboorte naar Belgie is geimporteerd lol2 en hier is ze dan gebleven maaaaaaar zelfs na ons huwelijk wou ze geen Belgische nationaliteit ! En onze dochter heeft de dubbele nationaliteit die wou ze allebei voor alle zekerheid !
Alle familie langs moederskant komen van baskenland !

Allez, een ferme madame, dus!

Vlug mijn 3 dubbele before sleeping en put it on the rekening van Georgeslol2

Bij deze gedaan, en nog een enkeltje voor mij erbij! schol en slaap lekker!

Grts,

Jelle

Opgepast want ferm heeft in onze Belgische dialecten verschillende betekenissen !!!
Pas op want achter mijne rug leest ze alles wat we schrijven !!!
Ge zou haar sacoche nog eens tegen uw hoofd kunnen krijgen en die van mijn dochter ook !lol2lol2lol2

I stand corrected, bij ons is een ferme madame iemand met trots, vuur en zelfvertrouwen, dat van die sjakosj bevestigd alleen maar m’n stelling:teeth:. Maar voor de zekerheid doe ik even een knieval uit diep respect en nederigheid!

Grts,

Jelle

Nu zal ze kontent zijn zi!
IK groet :chin: u en zeg slaapse :slapen: ik>>>naar dromenland>>>en de:was:machine maakt hier zoveel lawaai :vak01:

Slaap lekker! Voor mij zit dat er nog niet in
 Maar ja, c’est la vie!

Grts,

Jelle

massiv

full moon is leuk om een keer mee te maken als je in de buurt bent.

De kop op de nagel geslagen"ene keer" vindt dit iets voor jongeren,ik heb het vroeger allemaal eens meegemaakt.
En we worden ook een dagje ouder,geef mij maar een jazz bar om rustig naar het muziek te luisteren.g.s:chin:

Mijn partner (hoewel nog jong) en ik houden ook niet van in de menigte te zwemmen, wij kijken met plezier toe van op een rustig plaatje met een drankje.
George, ben jij verzekert voor derden ?
Viel bij het lezen van het Bkk-Post artikel bijna van mijn stoel van het lachen. Denk dat die vertaalmachines op het internet ook te lang aan de toog gehangen hebben.
Hier in Trang blijft het rustig (politieversterking op straat is verdwenen). Je moet met de bevolking van hier niet over Taksin beginnen of je krijgt de wind van voor.

Ik sla nog vlug even een shotje cognac achterover en ga naar huis
 tijd om te gaan slapen.
Er was idd iets fout met dat artikel,hélol2, heb ook een aantal keren dubbel gelegen, al is de inhoud natuurlijk minder leuk!

Grts,

Jelle