Hier anders zalige temperaturen vandaag hoor! Mag helemaal niet mopperen! Al zou 30 graden aan het strand in Thailand me meer deugd doen:vak02:
:chin:ik weet helaas niet hoe het heet maar in Thailand maken ze water en gember warm(heet)en dan rustig op drinken het helpt zeker voor de klachten die je om schrijft
sterkte George
Hoi Ja dat was inderdaad even het geval maar ben weer terug haha.
Heb ik nog wat gemist?
lol2lol2lol2
Ik bedoel mijn zoon Rik!
Maar jij was dus ook ziek?!
lol2lol2 nee mijn vrouw net weer op het vliegtuig gezet terug naar BKK dacht je het daar over had haha
Tenzij jij met een grote snotterbel op het vliegveld stond? Maar nee dus, we hadden het over iets anders. Handige naam, Rik;)
Hahah ja he zo lekker kort lol2 makkelijk om te onthouden.
Nee dacht echt dat je mij bedoelde ze is namelijk woensdag terug gegaan en ik ben hier al een paar dagen niet geweest vandaar mijn reactie
Nope bedoelde een Rik van 2 turven hooglol2 Maar dat had je nu wel door;) Maar mocht er weer iets zo dergelijks zijn dan noem ik m wel kleine Rik. Of jij moet toevallig een dwerg zijn?lol2
Haha ok dat is inderdaad misschien makkelijker. Nou niet echt ben 190cm dus niet echt heel klein lol2
Grote Rik en Kleine Rik! lol2
Hoi mensen op het thailandforum,ben juist uit mijn bed,heel de dag praktische geslapen!
Zodadelijk kruip ik er weeral in,want ik moet morgen vroeg opstaan om te gaan werken.
Ik kwam alleen maar ff kijken,ofdat er geen nieuws te rapen viel.
Hoi George, Je hebt gelijk hoor ik ga er ook zo lekker in voor mij ook weer heel vroeg dag (05:45)
Hallo allemaal,
Even kleine update.
We zitten nu sinds donderdagmorgen in BKK. Woensdagavond zouden we dan vertrekken naar CM met de nachttrein.
Onze “geethouw” (guesthouse) Shanti Lodge is een ongeloofelijk gezellige en huiselijke boel. De “pen hou” (penthouse) is fantastisch: mooie ruime kamer met alles er op en er aan in een private daktuin. Niet de grote luxe maar o zo gezellig en romantisch! Op een aantal sites werd geklaagd over de snelheid en vriendelijkheid van het personeel, maar daar hebben wij geen problemen mee; ik had immers al wat tips gekregen van jullie, he ;). Als er niet direct iemand aan de balie staat, wind je niet op, naar alle waarschijnlijkheid zitten ze nog allemaal samem in de keuken te eten. Gewoon halfuurtje ontspannen en nog eens proberenlol2
Thewet (onze wijk) is ook wel de mimst toeristische, goedkoopste en meest authentieke wijk die we al hebben gezien.
Moet nu gaan,
Tot binnenkort!!!
Grts,
Jelle en Marie
Nu als je nog wat tijd over hebt Jelle,dan moet je maar eens de vlak bije thewet market bezichtigen!!
Nog een prettig verblijf in Thailand toegewenst!!
georges.:dag:
Hey Jelle! Wat onwijs gaaf dat jullie het zo naar de zin hebben!!!
En? Nog Fly Pogs gezien? lol2 (ik blijf er maar mee in het hoofd zittenlol2)
Georges, jij moest toch werken? Of toch verstandig geweest en je eigen ziek gemeld?
Tja ben 30minutes op mijn werk geweest vandaag en ik hield het voor bekeken!!
Ben een weekje in ziekteverlof,leuk meegenomen!!lol2lol2
Sterkte George :chin:
Hier Georges…namens Wereldwijzer ![]()
En word maar snel weer beter !
http://www.fruitmand-leveren.nl/Fruitmanden/relatiegeschenk%20fruitmand.jpg
:chin:George ik had ook een drankje om schreven is het iets of weet je niet wat ik bedoel
groetjes Fransjes