Ja dat is ook waar. Nou ik wens bij deze iedereen een fijn weekend. Ik ga nu lekker weekend vieren. :dag:
Niet te zat hé Iyong!!lol2lol2
nog een goed weekend toegewenst!
:dag:
http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_singhabier_01_b_20100519145756.jpg
Deze zullen er straks lekker naar binnen gaan. Iemand ook nog intresse
Maak dâr maar een 1,5 liter fles van! lol2
HAHA,ons kleine Estherke verschijnt ook op het toneel,wat schaft de pot vanavond Esther?(toch weeral geen speklapjes hoop ik???)55555lol2lol2
Bami met zelfgemaakte saté!
En wat is er mis met speklapjes?lol2 Van de week aten we captains diner! Das ook lekker hoor!
OOOOO wat een vuile boel hier , Jelle is nog maar net weg en zie wat een smeerboel âŠokĂ© muziek aan , Hongton en kuisen !!!
Wat een heerlijk avondje voetbal!!
Belgie heeft zijn eerste wedstrijd tegen Duitsland verloren thuis!
Nu woensdag wordt er in Istanboel tegen de turken gespeeld,ook daar verliezen we weeral!!
Conclusie:triestig Belgie,we zijn al uitgeschakeld voordat we al zijn begonnen in de pouls.
Met een beetje geluk kunnen we samen met Nederland het wk 2018 organiseren,dan mogen we nog eens meespelen voor de knikkers.
Goede morgend iedereen,
Ben opgestaan met barstende hoofdpijn,neus verstropt+keel!!
Met andere woorden,ik zit met een verkoudheid en dat is al vroeg voor de tijd van het jaar.
beterschap george
Het hangt in de lucht! Rik is ook al vanaf donderdag aan het snotteren, zie ook bijna niets anders dan mensen met snotterdoeken. Maar igg beterschap! Denk maar zo, dan heb je t gehad;)
Kees komt net terug van de Lidl metâŠSingha bier! lol2 Dus voor degenen die in de stemming willen komenâŠnaar de Lidl! (ze hebben het hier niet altijd!)
Neen dank u Esther,kan ff geen bier zien,ik hou het bij een caupuccino en wat âspeklapjesâ!lol2(ben zo ziek dat ik niet weet ofdat ik de naam heb goed geschreven?!
:chin:ziet er goed uit fijn weekend een ieder
zo het weer een zeer hete dag met veel :zon02::zon02: maar dat zullen we moeten bekopen met een fikse:storm: aan het einde vd dag
Hoi iedereen op het Thailandforum,zit nog steeds met een goede verkoudheid en ben nu aan het uitzieken.
Hoop dat ik morgen kan gaan werken,voel me momenteel een slappe vod.
Als het niet gaat dan gaat het niet Georges! Uitzieken lijkt me beter! Beterschap voor jou!
we hebben onze dagelijkse regenbui weer gehad dit keer een half uurtje een stevige bui en het zonnetje meldt zich alweer
Voor zoân weer wil ik direct voor tekenen hier in Belgie,Baco!!
Wat haat ik kou weer,en de winter moet hier nog beginnen!:crybaby:
Beginnen ! Hij heeft nog niet opgehouden verdorie !:mad: