Thailand zever-topic: Aan den toog

Ja, heb het ook gezien ! Volgende week weer. Maar was niet alleen Phuket.
Het stuk over die maffe jetski-verhuurder op Phuket kende ik al…deze circuleerde al op internet en is hier op het forum al eens eerder ter sprake gekomen.
Toch wel benieuwd hoe het met dat meisje afloopt dat in Ko Pha Ngan tijdens de Full Moon Party opgepakt werd met marihuana…

Ach, leuk was het niet echt :wink:
Irriteer me altijd aan dit soort onnozele toeristen…

Behalve in Nederland :slight_smile:

Haha ja dat is waar!

Ik heb nog een artikel geplaats op reizen en beoordelingen,betreffende goedkoope tickets.
De beste periode wanneer je een vliegticket moet boeken,er staat wel nuttige info in deze artikel.
Dit ff tussendoor vermeld,en we gaan terug verder met het onderwerp hierboven!!
Wanneer geeft Dave nu eindelijk eens een vat bier??

dat programma ken ik speelt zich ook op koh phangan af.
kun je zien hoe sommige toeristen zich gedragen.

daar kwam zelfs de consul van samui naar koh phangan komt normaal echt niet hoor maar ja er is tv bij he dan komen ze wel

moet wel zeggen dat ik die kale tourist police volunteer in pattaya wel een beetje een machtskikkertje vond.

ik heb ze toen ze in engelAND werden uitgezonden gedwonload en volgens mij staan ze ook op youtube

Georges, kijk eens aan…en dan wil ik je voorlopig niet meer horen :slight_smile:

http://www.ed.nl/multimedia/archive/00796/ED_4811929_4811929-_796438b.jpg

Had er nog melding van gemaakt betreffende oplichting jet-ski op de topic/peiling Ben jij als eens bestolen of opgelicht in Thailand?
Sommige zeggen dat de reportage “nep” was!!
Nu over die kale tourist police volunteer,vond hem eerlijk gezegd ook een dikke nul.

De lotto gewonnen Dave???lol2
Hoe is het weer in Nederland?,hier bij ons is het overtrokken!!
zeg Dave,ik verschoot gisteren in de western union bank ,1 euro was maar 38.23 bath waard.
Een echte schande,afschaffen die euro en terug Belgische franken en Nederlandse stuivers,lol2(guldens)

die kale wordt alleen maar erger beetje komisch eigenlijk.

het leuke is dat de indruk wordt gewekt dat Koh Pha ngan tourist policce heeft nou loop al 8 jaar te zoeken maar kan ze maar niet vinden

Euhhhh…overtrokken is Belgisch voor bewolkt ?? Zo ja, dan is het hier in Haarlem ook overtrokken…maar wel droog gelukkig !

Mocht iemand nog een link hebben naar het programma dat gisteren werd uitgezonden: graag. Vond net het oude topic wel, waar Jan een link naar dat jetski filmpje had geplaatst, maar die werkt helaas niet meer…

Was al gaan piepen op youtube maar vond daar spijtig genoeg niets!!
Hoe heet de titel van het filmpje Dave,dan kan ik eens verder piepen!!

dave valt het niet te zien bij rtl gemist ofzo

Heb daarjuist naar rtl5 gesurfd,je kunt die gemiste reportage zien als je 0,99eurocent ophoest!
Over de filmpjes op YOUTUBE,ze zijn allemaal verwijderd(blokkeerd)men kan ze daar niet meer zien.

Ja, daar had ik net ook gekeken, maar moet je idd een eurootje betalen…wilde het ff aan een collega laten zien, maar dan moet ie volgende week donderdag maar naar de volgende aflevering kijken…
Op Youtube kon ik het ook niet meer vinden…helaas.

Heb zitten googelen maar kan niet echt een bestaande film (documentaire) vinden. Krijg mestaal een link naar Youtube maar die zegt weer op haar beurt **“Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden” **

Bij RTL heb ik dit kunnen krijgen. Hopelijk werkt het? en hebben we er wat aan.

http://www.rtl.nl/components/promos/miMedia/2010/week34/Wed17.n5049076_big_trouble_in_tourist_thaila_rtl5.xml

Heb zelf ook gekeken maar het is maar een promo filmpje :mad::mad:

Het is zo rustig op den toog. Volgesn mij heeft Jelle ons een dip bezorgt.

Was wat aan het werken buiten in de hof!
Tja het is hier rustig aan den toog,Iyong!

Denk ook dat de meeste mensen nog aan het werken zijn!
Ik niet,vandaag een snipperdag genomen om allerlei karweitjes te doen.