Thailand zever-topic: Aan den toog

Damn! Das niet gunstig! Maar is het niet zo dat Western Union zoiezo niet erg gunstig is? Als ik kijk bij wisselkoersen.nl kom ik uit op, 39.95! GWK is ook altijd duurder. Die geeft me zelfs 34,16!!! Maar mag hopen dat dat laatste een fout is!

Toch geen fout! Ze zijn niet goed wijs daar! Currency Exchange | Buy Travel Money | Travelex

Heb trouwens met meerdere sites vergeleken, ook sites die nu uit NL komen. Komen allemaal rond de 39.948 uit.

Was het maar zoals vroeger:crybaby: (vorig jaar:D) 49,9!!!

Op mijn papiertje stond 38.23bath

Oh maar ik geloof jou wel hoor Georges! Alleen sommige toko’s halen het onderste uit de kan. Dat wou ik er mee zeggen. GWK doet ook geld overmaken, maar rekent op dit moment 34.16!!! Dat bedoel ik dus, het onderste uit de kan halen! Je kan op verschillende plekken verschillende koersen hebben. Raar maar waar. De ƩƩn heel gunstig, lokale wisselkantoortjes naaien je waar je bij staat, idem met hotels (vaak) en dat terwijl wij op het vliegveld een eerlijk bedrag kregen. (Was op de terug weg en niet verwacht dat we dit jaar weer terug zouden gaan;))

Zou dus nooit klakkeloos zomaar overal mijn geld omwisselen! Dan maar iets meer moeite doen, het kan enorm schelen!

Zo te zien zijn we maar met ons tweedjes hier aan den toog,Esther!
Nog 35dagen en ik ben weg,morgen ga ik nog een paar inkopen doen(korte shirts)

Ik zou ze iets langer nemen, kort staat ook zo raar, dan zie je je navel! lol2

maar ik vat m heur;))

Zaten ons vanavond nog af te vragen wat wij nog moeten kopen. Niets geloof ik… Misschien nog een nieuw slotje voor de tas maar die koop ik wel op Schiphol. Zou t verder niet zo weten eigenlijk. Heb voor afgelopen zomer (oh nee het is nog zomer:mad:) al heel wat kleding aangeschaft, Kees eigenlijk ook wel maar die koopt toch net zo lief in Thailand. Had zelfs nieuwe schoenen gekocht, dacht lekker handig, ze zijn dicht, sportief maar kunnen ook voor ā€œnetā€. Maar kan er niet op lopen!lol2 Dus dat worden gewoon weer mijn Nike’s, Crocs en Birkenstocks mee in de tas!

Goede tip trouwens van die tattoo shop in Chiang Mai!

Esther ik kruip mijn bed in,ben moe aan het worden!
Ben al op van 4:55am en straks moet ik weeral achterde computer kruipen(6:00am)chatsessie!!
Slaapwel Estherke en niet teveel over mijn ā€œnavelā€ dromen hĆ©!!!lol2lol2
nog een nachtzoen en ik ben er mee weg!:kus:

BKK = 10 000 000 people…

Slaap lekker Georges! Dat ga ik zo ook doen!

http://www.mfit.info/wp-content/uploads/2010/07/abs-300x300.jpg

lol2

Esther !

Ik had je zo gesmeekt om mijn torso niet te tonen foei lol2lol2lol2

SLAAP ZE!!!

lol2 Heb heerlijk gedroomd!

Goede morgen allen te saam!

Zo zie ik er in het echt uit Esther!!!Hoe kom jij aan mijn foto?lol2lol2

Ik heb zo mijn connecties! lol2

Goedemorgen Allen,

Mooie foto Esther. heb je ook een six pack :slight_smile:

Goeiemoggel !!!

Bijna wiekent :slight_smile: !!!

Hoe zou Jelle z’n eerste nacht Bangkok overleefd hebben ? Zou ie goed geslapen hebben met z’n jetlag ?
Zat ik ook maar in Taailand…ik mis het en kan wel janken :frowning:

Heeft iemand gisteren RTL 5 gekeken? Er was een programma over het uitgaansleven in Thailand (Pattaya) kwam rond22:30 op TV. Heb echt met belangstelling voor de buis gezeten volgende week weer…

hoe heette het programma

Programma heet: Big trouble in tourist Thailand

Ik heb het gezien hoor. Was wel een leuk stukje maar wat mij stoort is dat de mensen zelf zo stom zijn om bv drugs te kopen c.q. te gebruiken en dat dan het stukje gaat over de corruptie van de bewaking. Ieder normaal denkend mens weet dat dat je waar dan ook ter wereld op moet passen met dit soort dingen (gewoon niet doen).