Thailand zever-topic: Aan den toog

ff tellen de maand september =30dagen +7dagen in oktober=nog 37dagen en den deze is pleite,foetsi, weg!!
Je kunt je dat niet voorstellen hoe gelukkig ik ben als ik op 8 oktober op de vlieger stap,richting Bkk!

Oh ja wel hoor! Iets gelukkiger dan mij want jij ziet je vrouwtje weer!!!:wub:

De Jelle heeft zeker de gratis pc 's niet ontdekt op Abu Dhabi vlakbij vertrek naar BKK lol2

Ik kan me er alles bij voorstellen George! Nog even volhouden en dan:vak01:

Die kwam ogen en oren te kort en had maar één focus…de Gate naar BKK! lol2

(zou Ataturk in Istanbul WiFi hebben? Dan vermaak ik me wel tijdens de overstap lol2)

den toog is gesloten van 1/09/2010 tot en met 1/10/2010 van 23 u tot 7 u!
Barman Jelle is naar LOS ! Voila

SORRY VOOR DE EXPATS 5555555

Haha heel veel plezier in LOS :chin:

IK KOM HIER MAAR JUIST KUISEN HE RIKSKEN !!
NI SCHENKEN Hé lol2lol2lol2lol2lol2

En daarbij als de Jelle terugkomt van LOS en naar zen nieuw werk gaat " chef kok n 3 " dan is er ook geen nachtdienst meer hier voila !
Just ik da komt kuisen lol2lol2lol2

Nog vlug é cd’ke opzetten en e fleske Hongton mmmmmmmmmmm rustigggggggg ooooooo CRRRRRRRR

Nu moet de Jelle & Marieke bijna ginder zijn effen wachten of het hen aanstaat ???

Spannend,als je voor de eerste keer naar Thailand gaat,je weet niet wat er op je afkomt als je voorbij de douane komt!
Mensen die aan je lijf trekken om je te zeggen dat je daar of hier kunt overnachten,en de klassiekers"where you go sir"hoort er ook bij.
Goede morgend vrienden hier op het Thailandforum,wat is het zo koud buiten.

Tja leuk dat je dit aanhaalt, en dan eenmaal buiten wist niet wat ik zag of vooral hoorde(lawaaiig), ik leek wel een kind dat naar buiten zat te kijken door het raampje v/d taxi toen we het vliegveld verlieten en ons een weg baande naar Ratchadaphisek waar we verbleven in het Chaophya park Hotel.

Thanks for the memory’s George :chin:

Dat kan toch niet anders zijn dan dat ze het helemaal te gek vinden :wink:
Pff net wat Jan en George zeggen de eerste keer dat je er aankomt is een indruk die je nooit meer vergeet:chin: Brings back good memories

Ik zie en voel(haha) het nog steeds! Die drukte waar je ineens in beland! Een totale cultuurshock! En wat het voelen betreft, ik droeg een spijkerbroek en die plakte me gelijk aan de benen! Haha.

Jelle is nu al een paar uur in Bangkok, ben zo benieuwd hoe hij het heeft! En wat Marie zei…hij heeft haar namelijk verrast met een hele mooie kamer! Vond dat zo lief…hihi

Oooohhhhh kan niet wachten!!!lol2

Ja het was echt niet normaal.De eerste keer wist ik niet wat we zagen zoveel mensen en snorders die om klanten schreeuwde… Eenmaal buiten wist ik niet wat ik zag was meteen verkocht.

goed toegekomen. Ongelooflijke stad! ik ga het niet te lang maken, we hebben honger! :wink:
Wat een chaos, zot, maar wel tof zot…
Abu Dhabi lag ons niet. Ongezellige, aggresieve sfeer. Een luchthaven om zo snel mogelijk weer door te reizen.
Suv was mooier.
Binnenkort wel meer.
groetjes, J en M

Hi Goed om te horen dat jullie het goed maken. Eet smakelijk alvast…

Geniet er maar lekker van. Het is soms even wennen aan de drukte in BKK maar er zijn ook genoeg heerlijk rustige plekjes te vinden

Wat leuk een update van Jelle! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet ervan!

FF iets anders,was daarstraks een transactie aan het doen bij Western Union bank,de thaise bath stond exact op 38,23 voor één euro!!
Ben eens benieuwd voor de volgende maand,ben effenaf verschoten hoe laag de eurokoers staat in Thailand!