Thailand zever-topic: Aan den toog

Bekijk de prijzen eens van Ethiad…

Universal Travel

523… phfieuuuw… niet slecht…

Voor de Singha’s pas ik wel op, maar voor de Chang…!

Een vriend vertelde me, met wie ik samen heb gereist, dat toen hij vertrok vanuit Parijs dat er een man dermate zat was dat hij niet werd toegelaten in het vliegtuig… Zou de verzekering dat dekken lol2?

Gewoonlijk de nacht tervoren als ik vertrek,doe ik geen oog dicht dan ben ik de uren aan het aftellen waneer ik arriveer in Survarnabhumi airport!
In iedergeval Jelle,doe het rustig aan ginderachter in Thailand,kom ik er vandaag niet dan morgen(mentaliteit) ff nog zeggen als je eventueel nog een nachtbus neemt of de nacht trein(oppassen voor je bagage)
Eveneens oppassen als een vriendelijke tuk tuk driver naar je toe komt,de meeste zijn ok,maar je moet altijd op je hoede zijn.
Zorg steeds als je eventueel een brommer of een jet-skie huurt,dat je van vergewist dat er geen mankementen aanwezig zijn(blutsen etc…)
Nog een geweldig verblijf in het land van de glimlach toegewenst!!
georges.:dag:

nog een paar jaar en de olympische winterspelen zijn in bangkoklol2lol2

Jelle mocht je te zenuwachtig worden dan wil ik wel in jou plaats naar thailand gaan … maar als het je nog wel lukt dan een hele fijne tijd in LOS

Vanavond geen gehakt ballen Esther? maar een pakje friet!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/06/1207487130-123.gif

Doe je toch wat verkeerds lol2:cheer:lol2:cheer:lol2.

Misschien heeft Thomas geluk en is zijn vliegtuig volzet!!
Zodoende kan hij nog een paar dagen in Bkk verblijven!!
Een tip!! Zorg dat je altijd één van de laatste bent om in te checken!!

Op de één op andere manier gaat dat bij mij altijd automatisch. Ben niet zo vlotlol2 By the way, geen patat maar speklapjes! Ook lekker!

lol2

Alleen maar speklapjes?Is het “crisis” huize Esther??lol2lol2
Ikzelf heb vanavond een lekker slaatje gegeten met tonijn!!Meer kan ik mij niet permiteren!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/06/1207486841-115.gif

Beste vrienden,ik kruip mijn bed in want ik moet er morgen vroeg uit(werkverplichtingen)
Slaapwel aan iedereen op het Thailandforum en sweet dreams!
Georges.

Dit is mijn laatste posting voor mijn vertrek. Nog eens allemaal bedankt voor de tips!
Tot binnen een maand, binnen enkele uren zitten we

op

de

>>>

Op aanraden van dit forum
landen we morgen op suvanabum
en moest ik langer moeten wachten
werd ik echt helemaal
krankjorum

Grts,

Jelle

:vak01::vak01::vak01:>>>>>>:wereld::wereld::vak02::vak02:

:chin:

:dag::dag::dag::chin:

Tja, ben aan het sparen he! lol2

(Met kapucijners, bietjes en aardappalen;))

Jelle, HAVE FUN!!! Een hele goede en prettige reis! :vak01:

Goede morgend iedereen hier op het Thailandforum,ben al een tijdje wakker(5am) chatsessie vriendin elke dag,kruipt niet in de kleren.
Ik denk dat ik vandaag een halve dag ga werken,voel me een beetje moe!!
Zo Jelle vertrek vandaag,misschien kan ik hem uitwuiven in Brussel???neen,anders krijg ik helemaal heimwee naar Thailand!!

Die loopt nu vrolijk rond te stappen op het vliegveld! En kan over een klein half uurtje beginnen met inchecken!

Nog eventjes Georges, zodra het 8 September is geweest kun je de dag echt gaan aftellen! En dan begin je met de weken, dat lijkt korter;)

Goedemiddag Allemaal, begin de kriebels in me buik te krijgen maar helaas moet ik nog +/- 115 dagen wachten.:mad: