Thailand zever-topic: Aan den toog

Zware sneeuwval en -17! lol2

lol2lol2

Denk dat Jelle daar niet blij van wordt

Afgelopen week oa in phuket, bangkok en pattaya geweest en heb weinig regen gezien, wel veel zon, geloof dat dat goed weer is toch?!

Ik ben de 18de vertrokken, en ga de 5de weer richting duitsland/holland dus dat is ongeveer 1,5 maand. Maar moet zeggen, ook al is het Thailand - kijk wel weer een beetje uit om richting Nederland te gaan!! Maargoed, als ik eenmaal weer in het dagelijks leven zit zal dat ook wel weer anders zijn, dus geniet er nog maar even van :cheer:.

Goeie reis Jelle, nog tussenstoppen of iets dergelijks?

1 uur 55 min. abu dhabi…
Ben jij nog in BKK tussen donderdag en zondag?

geen probleem, we hebben 15 dikke wollen truien, 20 paar thermisch ondergoed en 4 sint-bernards met tonneke sterke drank in onze rugzak zitten…:chin:

Het is mooi hoor, maar het is China…lol2:chin:

1.2miljard mensen samengepropt op een strand… China IS de spaanse costa…lol2

Tot en met zondag zit ik bij familie in Chom Thian, naast Pattaya. Zondag avond ga ik richting Bangkok, alleen naar het vliegveld toe :(…

Sorry, slaapgebrek nekt m’n gevatheid.:retard:

Spijtig… anders was het een singha’tje op mijn kosten geweest…:kus:

Hier het weer in LOS

Heyyy… Dit is een meer positieve site dan de Thai Meterological via de BkkPost…:vak02:

Da zijn Hollanders hé altijd positief ingesteld!lol2

Als 't maar geen centen kost! lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2 graptjen, hé…

Ja had me leuk geleken te kunnen meeten, maar helaas… Tenzij je natuurlijk richting Pattaya komt :biggrin:

We kunnen wel altijd een ommetje naar suvarnabhumi maken… Ik hou wel van luchthavens. Maar dan op voorwaarde dat je niet binnen de 5 minuten uit de taxi in het vliegtuig stapt…

En de volgende natuurlijk op die van mij lol2

Opletten met die singha’s net voor je op 't vliegtuig stapt, hé…