Thailand zever-topic: Aan den toog

Of je “knop” het doet;)

Hmmmm.

Het viel me op dat er aardig wat niet-premium leden vandaag hun berichten gewijzigd hadden. Hoopte dat ik het ook weer zou kunnen - niet dus.

George, voel je vrij deze berichten te verwijderen, ik kan het niet.

Ik heb geen knop…

Ik ook nog niet…

Schrijf jij hier nog meer? Indonesie forum ofzo? Kun je daar wel wijzigen? Of ook niet? Ik kan alleen maar wijzigen bij de helpdesk.

Vertrektijd van China Airlines vanuit Bangkok is idd beetje beroerd. EVA Air was altijd nog wat later, maar nu gewijzigd naar 12:30 's middags.
Laatste jaren altijd nog een extra nacht hotel in Bangkok geboekt zodat je laat uit kan checken, ideaal !

Ja ideaal! Dat gaan we ook zeker de volgende keer doen als we weer op zo’n onchristelijk tijdstip terug vliegen. Al is het maar een kamertje van een paar 100 baht. Je kan je iig even terug trekken en opfrissen. Want dat heb ik ook gemist.

Maar zoiezo waren de omstandigheden niet gunstig, ik was de laatste dag uitgedroogd…kon nog amper op m’n benen staan.

Volgens mij is het nog steeds in behandeling bij de redactie :frowning:
Hopelijk kunnen jullie snel weer zelf postings aanpassen…

Ga nu heerlijk in mijn nieuwe aanwinsten lezen! Heb vandaag de nieuwste Lonely Planets binnen gekregen (Thailand en Bangkok)

Heb de test ff in het Thailand forum gezet omdat jij er ook veel mee bezig bent. Nee, ik kan nergens wijzigen, terwijl anderen het wel lijken te kunnen. Ikke niet snappen. Zal wel aan m’n haarkleur liggen :wink:

ikke ook niet snappen, heb gisteren wel een berichtje gekregen dat ze er mee bezig zijn maar verlopig kunnen sommigen waaronder ook ik niet wijzigen
ik ben ook blond zal het dan toch daar aan liggen?

Het is prettig dat je je spullen in de kamer kunt laten staan en 's avonds nog paar uurtjes liggen, ff douchen en naar de luchthaven.

Niet de hele dag rondhangen tot je laat in de avond eindelijk naar de luchthaven kan. Zo’n dag kan anders zoooo lang duren…je weet dat je naar huis gaat, maar moet de hele dag nog wachten…pfffff…

Ik kijk ff op intranet of er al iets bekend is… Zo terug…

Overigens ben ik ook blond, maar kan wel aanpassen :slight_smile:

lonely planets zijn nou niet echt de meest fijne leesboeken ook niet voor de voorpret maar ze zijn eigenlijk bijna onmisbaar tijdens de reis en ook tijdens de voorbereiding qua planning en dergelijke

dan wacht ik wel aan d’n toog met een lekkere chang

Nou ik ben toch echt van nature een brunette hoor en ikke ook nie snappelol2

Helaas…Jurjen heeft gisteravond een bericht geplaatst op intranet, maar daar is nog niet op gereageerd :frowning:

Dus laten we nog maar een chang nemen dirk !

Geeen produkten of hoge druk gewoon javel George!

Waarom niet fijn? Omdat ze Engelstalig zijn? Ik vind ze iig prettig in gebruik en net wat je zegt, ideaal voor de voorbereiding en tijdens de reis.

Ik heb hier trouwens ook de Capitool reisgids, die is ook prettig om te lezen.
Maar LP wint t hier, heb nou 5 exemplaren in de kast staan…

ja dat is de beste manier van wachten proost of heb je liever een singha?

Of wordt het iets sterkers ?

http://www.altairblog.com/files/u10/mekong-whiskey.jpg