Thailand zever-topic: Aan den toog

ik dacht dat fleurtje de klasieke rondreis (bankok,katchanaburi,ayuthaya,changmai,strand) ging maken in ieder geval ging ze met een reis organisatie
dus ze komt in iedergeval wel bij de bezienswaardigheden op deze tour en dat is voor een eerste kennis making niet slecht al proef je in z’n rond reis de sfeer van het land wel weer minder

:chin:Ik zou willen dat ik nu in Thailand ben en voor de eerste keer Thailand is het voor haar toch een hele mooie trip
:thailand::cambodia:

ja ik zou ook zo willen ruilenlol2

Anders ik wel :smile:!

Heb trouwens vanochtend mijn Oma opgehaald vanaf Schiphol, ze lande rond 5:50… Vinden jullie ook niet dat KLM wat betere tijden zou mogen hebben voor de prijs die je meestal betaald?

:chin:Vertrek tijd in Bangkok is dan wel redelijk meen 1100pm dus het is het een of het ander lijkt me groetjes
had je oma wel een fijne tijd gehad in Thailand?:thailand::cambodia:

ja voor die klm prijzen zouden ze inderdaad wel betere tijden kunnen hebben en zeker in ons eigen land

:chin:wat is dan een goede tijd volgens mij is voor elke tijd wel een voor of nadeel te bedenken groetjes:THAILAND::cambodia:

een paar uur later zou wel fijn zijn maar inderdaad er is voor alles wel een voor- of nadeel te bedenken

:chin:Maar als je later op schiphol aan komt moet je wel midden in de nacht vertrekken zie eva(oudetijden)>>> en of china airlines :thailand::cambodia:

De werkdag zit er alweer op !! (voor mij dan :)). En morgen komt Zaagmans alweer langs !!
Dus ik zeg: PROOST !

http://www.callum-macdonald.com/wordpress/wp-content/photos/Thailand_Koh_Pha_Ngan_Bucket_Full.jpg

Voor degenen die Zaagmans niet kennen…bij deze…

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=xGgok-sAcs4

goedeavond kan ik nog een bucket krijgen?
voordat ik naar de halfmoon party ga

Hahaha, grappig Dave lol2.

O, zie idd dat er vanavond weer een half moon feestje is… Have fun ! Maar dat zal wel lukken denk ik :slight_smile:

Niet teveel buckets drinken :wink:

ga eigenlijk nooit maar een paar kennissen willen dat ik mee ga du offer me op

Wat aardig van je! Door omstandigheden heb ik helaas nog nooit een fullmoon mee kunnen maken, wel aan te raden Baco?

Dat is wel een mooie trip! Alleen zou ik persoonlijk nooit voor een georganiseerde reis kiezen. Maar net wat ik zeg, dat is echt persoonlijk. Want dat moet ik wel nageven, je ziet wel alles op deze manier!

Wij hebben dit jaar maar een kleine 3 weken, gaan eerst naar Bangkok 1 dag ofzo, dan naar Kanchanaburi voor een dag of 4 (3 nachten) dan willen we de gekheid van Pattaya zien en vervolgens door naar ons stekkie op Koh Chang.
Willen wel veel meer, maar niet de halve vakantie op pad zijn om ergens te komen. Over 2 jaar willen we langer gaan en dan ook met de kinderen. Dan wellicht ook naar het noorden toe!

Vind KLM vreselijk duur! En de service schijnt, (ik zeg schijnt!) ook om te huilen te zijn, idem met de ruimte die je hebt. Heb tot nu alleen maar klachten gehoord (de mannen dan)
Vind de tijden ook niet ideaal, s’avonds om 20.45 vanaf NL toch?

Denk idd ook dat er voor ieder tijdstip wel iets te zeggen is.

Zo vond ik het vertrek van China Airlines vanuit NL ideaal! Vertrek om 14.45. Je land NL tijd om 1.30 uur in BKK. Je hoeft dus niet te slapen in het vliegtuig (ben van mezelf nogal een nachtbrakert…) Paar uurtje geslapen in Bangkok en ik was helemaal het mannetje (uh vrouwtje;)) Terug weg weer minder, 2.30 vertrek vanuit BKK! God wat een lange dag was dat zeg! Ben dan ook een week “ziek” geweest.

Altijd zijn er wel voor en nadelen, komt natuurlijk ook door die 5 of 6 uur tijdsverschil…