Ik tel ook af Frank,maar het zal oktober en december zijn!dat is nog lang Hé?voor december heb ik al een ticket,maar voor oktober? very difficult,denk dat ik moet wachten op promoties!Ga nu slapen,heb vandaag in mijne hof gewerkt(snoeien van lauriertakken.En als toetje mijn koepel gekuisd,en dit op mijne vrije dag.slaapwel iedereen en niet teveel zuipen aan den toog!55555!!:dag:
Hou de driedubbele maar klaar want ik ga op tijd slapen !
Morgen moet de zaak open !
Slaapwel Georges, geniet van je vrije nacht.
Grts,
Jelle
laurier ? prunus ?
Jelle,
Gent is Romain Dekoninck niet vandaar ?
Jah, idd. Die was hier wel een ster
werken op mijn vrije dag doe ik heel mijn leven al !
Das een statuut!
Ne sappige vent verdorie!
Staat (zit, eigenlijk) een mooi standbeeld van hem voor de schouwburg. Wij hebben overlaatst trouwens een paar ouwe platen met Gentsche chansons van hem gevonden op een rommelmarkt
Jelle ,
Wat zijn jouw verwachtingen van LOS eigenlijk eten , kultuur …
Koester ze !
Ok je bent druk bezig met klanten . Slaapse zegje steeds hé ! merci.
Drink de 3 dblle maar uit op de kosten van Georges lol2
Wel, zeker eten! Voor de rest ook wel een dosis cultuur, natuur, maar wel op ons eigen tempo en een beetje alain proviste. We gaan ons niet vastpinnen op must-sees, al zullen we er zeker wel zien. We zijn sowieso ook geen zon-strandmensen. Eigenlijk zie ik Thailand als een eerste kennismaking met Z-O-Azië om hierna de hele regio wat te gaan ontdekken. Ik zou vb. graag ooit eens de Mekong afstappen.
Goedemorgen people! :dag:
Goodmorning Esther!Was al om 8:00am op,dus goeduitgerust ben ik zeker niet.Reden:blaffende honden en aan de overkant waren ze aan het werken(nieuw dak leggen)dus ben ik maar opgestaan.Heb juist koffie gemaakt,om wakker te worden.:slapen:-
Oh irritant zeg die honden! Je zult zowat een buks kopen! Begrijp me niet verkeerd hoor, ben gek op die beesten! Het zijn dus ook vaak de baasjes waar ik me aan stoer, dus tja dan toch maar die bukslol2
Hier voor het huis hebben we zo’n veldje. De boel word ondergescheten en hebben tijden gehad dat we niet eens normaal tv konden kijken, zo’n herrie. Eén keer ben ik om 6.30 mijn bed uitgestuiterd…zo’n keffertje was me daar toch aan de gang! Ik was op dat moment nogal hormonaal (zwanger), heb lopen schelden en tieren. Nadien het mens (en hond) nooit meer gezienlol2
Neem aan dat je straks je bedje nog wel weer even op zoekt? Lijkt me wel verstandig aangezien je straks de nachtdienst weer in gaat.
stoer= STOOR!
Nee,ik heb straks nog van alles tedoen,(mijn grasmaaier startersklaar maken)en ook mijn oprit(klinkers)schuren met een bepaald product,dit om het groen(mos)eraf te krijgen.Tjaaa!vanavond weer aan de slag(6nachten)
Hoe laat moet je beginnen? Misschien na het eten nog een tukkie?
Nou iig succes vandaag met de klusjes! Ik ga zo boodschappen doen! Zalig t zonnetje:zon02:!
Van 10:00pm tot 8:00am!(6nachten) Ik heb daar geen enkel probleem mee,alleen als het regend dan ben ik niet te genieten.