Wat ik trouwens wel gedaan heb, exemplaren lenen van de bieb. Heb er ook boeken tussen gehad die naar mijn idee niet voldeden. Dus blij dat ik ze van de bieb had. Scheelt me een hoop geld zo. Boeken zijn heel handig maar wel duur.
Vergeten te vermelden, als ze wel voldeden dan deed ik ze aanschaffen.
nee dat ze engels zijn maakt mij niet zo veel uit maar acht een avondje lezen in een lonely planet vind ik nou niet echt fijn maar qua info de absolute topper voor mij
Nou ja iig geval bedankt hoor!
dave het ziet er naar uit dat ik nog wel even moet wachten dus doe mij maar zân bucket doen we hier gewoon ook een half moon partylol2lol2
Capitool lees ik van tevoren altijd, maar neem ik nooit mee. LP gaat nog altijd mee naar Thailand, blijft favoriet.
Je vind er vooral veel nuttige info vind ik. Maar ik houd van info;) Kan ook uren naar een stadsplattegrond starenlol2
Precies idem, vind m te zwaarâŠhaha! En er staat niet genoeg in om m mee te nemen. Staat er iets in wat nuttig kan zijn schrijf ik dat even op. Of een kaartjeâŠdeze scan ik. Me love kaartjes:vak02:
Mmmmmm graag !!!
Proost !
Goed, ik ben de computer kwijt aan mân vriendinâŠde Thaise series moeten weer gekeken worden⊠Ik switch naar de tv nu ![]()
Ja jongens ik sluit de boeken,moet gaan werken tot mijn grote spijt.georges.
Hey Frank,
Goeiemogge⊠shotje mekong? toost op alweer een dagje dichter bij vertrek!!!>>>
Grts,
Jelle
Yes please
En krakertjes graag, en niet van die versleten noten van gisteren hé!
En weer t begin van een nieuwe werkdag:disgust:
Alles beter dan niks, eh!.. enfin, vandaag zijn verse springrolls, ook goed?
Ja en dat nog 40 jaar ,als het afhangt van onze zatte minister van pensioenen ( allé 40jaar voor u ni voor mij )lol2lol2
jaja laat maar komen !
Hmmm, moest ik evenveel onder de toog zou mogen regelen zou ik ook nog wel wat jaartjes extra willen⊠âwerkenâ!lol2
A zoe Jelle dan gade gij daar alien roncrosse veur ave ieste ki in Thailand , allé me a motje !
Hedde al no me filmpke gekijke van BKK vandoag?