Thailand zever-topic: Aan den toog

speciaal voor Baco!!
definitieve startgrid GP van België

http://www.f1media.be/sites/default/files/imagecache/Tumb_220x147/photo/news/START.JPG

De FIA heeft de definitieve startgrid VOOR DE Grote Prijs van België Bekend gemaakt . Door de talrijke wijzigingen , wisselden hiel Wat rijders van Plaats . Nico Rosberg wisselde de versnellingsbak en verliest 5 plaatsen . Sebastian Buemi verliest 3 Plaatsen VOOR Het hinderen van Nico Rosberg Tijdens, de Kwalificatie . Timo Glock verliest ER 5 voor dezelfde inbreuk op Yamamoto. De 10 strafplaatsen VOOR Michael Schumacher gelden Nog rossen na Gevaarlijk rijgedrag Tijdens, de GP van Hongarije .

Mark WebberL. HamiltonRedBull**McLaren

R. KubicaS. VettelRenault**RedBull

J. ButtonF. MassaMcLaren**Ferrari

R. BarrichelloA. SutilWilliams**Force India

N. HulkenbergF. AlonsoWilliams**Ferrari

J. AlguarsuariV. LiuzziToro Rosso**Force India

H. KovalainenN. RosbergLotus**Mercedes

J. TrulliS. BuemiLotus**Toro Rosso

K. BobayashiB. SennaSauber**HST

S. YamamotoT. GlockHST**Maagd

M. SchumacherP. de la RosaMercedes**Sauber

L. di GrassiV. PetrovMaagd**Renault

1 like

Centrum nog niets …voorlopig !

Hoi Frank, hoe gaat het met je,vandaag een vrije dag?
Hoe was je reis naar Thailand je bevallen?
Wat heb je zo allemaal gezien ginderachter,en heb je nog plannen om er naar toe tegaan volgend jaar?

groetjes:georges.:dag:

Jongens hier aan den toog,ik was te laat om stukje te posten op het laatste nieuws,maar tegenwoordig bestaat er een "sigarettenpolitie"om mensen in en rondom Bangkok te betrappen die hun sigaretten peuken weg gooien op de grond.
Deze boete kan oplopen tot 2000bath,dus een verwittigde mens is er twee waard!!
U kunt het stukje dat the Kurp heeft gepost lezen op het laatste Thailand nieuws!

Dat was vorig jaar al! “Overal” hingen bordjes met een peuk en daar door heen een dikke streep met het bedrag van 2000 baht er onder. Dus je raad het al…mijn peuk werd netjes uitgedrukt en meegenomen naar de eerste de beste prullenbak! Al moest je lang zoeken naar een prullenbak:mad: Dus die mochten er wel meer komen en met zo’n asbak ding er boven op! Want ik wil ze geen kwartje geven die een peuk nog half brandend in de prullenbak gooien!

niet betalen ze zijn geen politie hebben geen bevoegdheid om je te arresteren.

je moet gewoon doorlopen alsof je geen engels spreekt.

Of gewoon je peuk netjes weggooien;) Gelijk geen gezanik aan je kop! Kan me namelijk pissig maken over dat soort dingen. Kijk, is een stad proper en net dan moet dat zo blijven! Maar in Bangkok, in sommige gedeeltes lijkt het wel of je op een vuilstortplaats loopt! Zo goor!

:chin:In Nederland zouden ze ook veel sneller een bekeuring uit moeten schrijven als men zomaar rotzooi op straat gooit (blikjes, snoep verpakkingen etc)

Hier in Belgie mogen

ze dat van mij ook doen,een grote boete geven dan leren ze het op slag!!:mad:

Gg,
Je leest niet goed de zever aan den toog, ik werk 7/7 maandag =sluitingsdag maar dan ga ik steeds inkopen doen ( voor de zaak ) in Kontich, ben pas this tegen 20u.
Mijn reis naar LOS was onvergetelijk ik moet nog eens mededelen waar ik gezeten heb!
Plannen voor 2011 ik zou onmiddellijk boeken maar mijn vrouw wil eens iets anders zien DUS ik zit :mad:

Groetjes de Frank

Amai, een weekend zonder internet… 272 ongelezen mails…:mad:
Nog twee keer slapen en we zitten op de >>>!!!

Je bent populair Jelle!lol2

Hoe vaak nog werken? Alleen vannacht nog?

Goede avond iedereen, kom ff piepen en wat zie ik heel weinig volk aan den toog.
Denk dat de meeste mensen zondags gezellig uitgaan,wel zien dat je een paraplu bij de hand hebt want hier in het noorden van Antwerpen is het hard aan het regenen.

Een paraplu met een baksteen of lood er aan vast! Wat een wind zeg! Je voelt je zo Mary Poppins als je buiten loopt met plu!

Wel ja dit hebben we ook gehad om 19u net voor we gingen uit eten …

Ik dacht al…wie is dat mannetje toch zo hoog in de lucht die Mary Poppins na doet? Maar dat was jij Frank!lol2

Yes it’s mmmmmeeeeeeeeeeelol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Deze nacht en volgende nacht… dan gaan we … LOS!:cheer:

eindelijk Jelle & M can go …:chin::chin: GENIET Hé!!!

We zullen je hier missen maar het onvermijdelijke come back staat te wachten lol2lol2lol2lol2lol2

Deze middag op één een documentaire gezien van NG: Elephant Nature Park nabij Chiang Mai. Ik had er hier ook al over gehoord. Zag er heel goed uit. Geen ritjes, geen circusattracties, maar verzorging van dieren die in de toerismesector mishandeld waren geweest. Lek en Antoinette verzetten daar bergen! Wij hebben meteen beslist om te gaan.