Thailand zever-topic: Aan den toog

Je zou natuurlijk ook met een clubje expatt’s een gezamelijke bestelling kunnen doen en dan de verzendkosten delen door het gewicht van wat je besteld hebt als je het precies wilt doen en de kosten een beetje wil drukken.

Anders gewoon weer wachten totdat de familie of kennissen langs komen :ninja:

By the way, ik heb hier geen aandelen in of zo maar kwam het zo tegen al een tijdje geleden trouwens.

Hoi Jan,
Hoe staat het met de vorderingen van je reis naar Thailand?
Ga je alleen naar yasothon en Hua Hin,of heb je nog plannen om rond te trekken?
groetjes:georges

Hoi George,

De vrouw wil niet naar Yasothon c.q familie gaan dit keer omdat we een druk jaar achter ons hebben en dus echt vakantie willen gaan houden.
We hebben de planning om eerst even richting Chiang Mai e.o te gaan, daarna wel even naar Hua-Hin om polshoogte te nemen bij het huis en dan lekker uitblazen op een eiland wat we ter plekke even gaan bekijken hoe de weersverwachtingen zijn op de Koh’s en welke we kiezen.
En een paar dagen in The Big Mango vertoeven, maar ik reserveer helemaal niets van te voren. We go with the flow daar waar we willen gaan daar gaan we naar toe, we hebben de auto dus we zien wel waar we allemaal komen.

Mijn planning kan je een beetje vergelijken met het jouwe Jan!!
Eerst naar Chiangmai(rondtrekken in het noorden:Pai&Doi Inthanon)
Hua Hin (een dag of 4)ben niet veraf waar je huisje staat Jan(ga wandelen in het park)"en natuurlijk ben ik weeral de naam vergeten"maar jij weet wel wat ik bedoel.
Ook Koh Samet en Koh Samui staat op het programma,en als afsluiter Bkk.

Wanneer ga jij George want wie weet lopen we elkaar wel tegen het lijf, de voorkeur gaat bij ons uit naar Koh Chang en heb dit resort op het oog http://www.kohchangkacha.com/ maar sprak laatst iemand die me kae bae beach aanraden dus dat is dan altijd de twijfel…

Ik denk dat ik rond 17 of 18oktober in Hua Hin aankom!!
Waarschijnlijk gaan we overnachten bij mijn vriendin haar nicht,die baat een hotel uit,niet ver van het station van Hua Hin.(kost 500bath per nacht)

Ik vermoed dat we rond die tijd ook wel in Hua-Hin zullen zijn, we gaan ook in een hotel verblijven omdat we geen zin hebben dat wanneer je in het huis bent er weer allerlei huishoudelijke werkzaamheden moet gaan verrichten.
Het wordt waarschijnlijk het subhamitra hotel omdat we daar voorheen ook altijd kwamen zit lekker centraal, kosten 850 Bath p/d zwembad erbij, zijstraat v/d Petchkasemrd om de hoek bij de oude shoppingmall, voordat Market Village ontstond.

Ik mis LOS verdorie en die knettergekke vrienden daar …
Geen kaas of chocola maar de rust , de smile , geen stresssssss aan mijn lijf…gelukkig zijn ( Raymond van het Groenewoud )!!!
En mijn vouw aan mijn zij …

goedemorgen vanuit een bewolkt koh phangan

Probleem is dat die kaas die je kunt kopen niet hetzelfde smaakt als de Nederlandse.

komt volgens mij vaak uit nieuw zeeland

Of andere koeien:D

Maar klopt hoor, als er Goudse kaas opstaat wil niet zeggen dat ie ook uit Gouda komt. Volgens mij gebruiken ze dat meer als “merk” naam.

Prachtig resort! Ben er eens geweest. Niet geslapen overigens (Kacha) wij verbleven bij het Paradise resort! Geweldige tijd gehad! Maar nu te duur voor ons, de prijzen zijn gigantisch geworden. Betaalden we vorig jaar nog €36,- per nacht zie ik nu prijzen van €54,- t/m €94,- per nacht! (zelfde bungalow)

hetzelfde voor de aardapples

dutch potatoes made in china staat op de doos

Hoi Baco,hier in het noorden van Belgie is het ook aan het regenen!
Zoals ik het al in één van de vorige quotes al gezegd heb"het vet is van de soep" gedaan met de zomer hier in Belgie.

1 like

het regent hier nog niet maar dat zal dadelijk rond een uur of 1900 uur wel gebeuren

zou het ook regen in spa want is de F1 GP is nu toch

Ook Spa krijgt te maken met felle regenbuien!
ff nog zeggen dat WEBBER op de eerste rij start en Schumacher op de 21ste positie.

schumi had beter gepensioneerd kunnen blijven.

spa is het mooiste cirquit in de F1

Slaan we ook even op in de bladwijzer en als we dan straks daar zijn houden we in de gaten hoe het met de :zon02: of :storm: is gesteld en dan kijken wat er te reserveren valt.

Kan alleen maar positief praten over http://www.kohchangparadise.com/INDEX.HTM Ok, het ontbijt vond ik niet fantastisch. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het hotel;) En een beetje jammer van de website, ik vind m karig. Zou veel mooier kunnen! Maar dat is natuurlijk bijzaak. Hebben m geboekt via 333travel destijds.Maar hier is die ook nog wel “redelijk” geprijst. http://www.agoda.nl/asia/thailand/koh_chang_trad/koh_chang_paradise_resort.html Alleen jammer dat ze de standaard bungalow niet tonen…deze is namelijk vrij simpel. Maar wel goed hoor! Als je wilt kan ik nog een foto plaatsen van onze bungalow. [URL=“http://www.kohchangparadise.com/INDEX.HTM”]