Gaat er ook vandoor vindt het wel mooi geweest voor vandaag krijg 4kanten ogen :dag::dag::dag:.
Goede morgend iedereen op het Thailandforum!!
Het was vannacht een koude nacht 11°graden,we gaan precies naar de herfst toe.
De zomer is bijna weeral voorbij(15september normaal gezien)denk dat het āvet van de soep isā
@ onze expatts ook al verzonden in een PBātje naar sommige.
Maar misschien kennen jullie het al, niet teveel naar al die lekkernijen kijken.
Ken het, mijn vriendin uit Frankrijk heeft er ook eens wat besteld. Maar kijk die verzendkostenā¦dus tenzij je een gepensioneerde bent met behoorlijk wat centen kun je een paar boodschappen bestellen. Maar als ik er zou wonen en ook een Thai loon zou hebben dan zou ik dat nooit kunnen betalen. Maar het idee is natuurlijk geweldig! Volgens mij ook wel big business!
Het gaat hier flink tekeer donder bliksem en natuurlijk REGEN :mad::mad::mad:
Tja het zijn niet de hamsterweken, en zal inderdaad bedoeld zijn voor de expatt of pensionadoās die wat te besteden hebben laat dat wel duidelijk zijn.
Ik denk dat je de meeste dingen ook terug kunt vinden bij Tesco of een andere grootsupermarkt in Thailand.
Het kan anders verpakt zijn,maar speciaal dingen bestellen op deze site,ik niet.
Ben al kontent moest ik later in Thailand verblijven,dat ik af en toe is naar Swenssen of een goede pizza zaak kan gaan eten.
Je hebt mensen die er behoefte aanhebben om een lekkernij van het thuisfront te eten en je hebt mensen zoals ik (georgessiam)die met alles content is wat mij wordt voorgeschoteld.
Iedereen zijn ding en ieder heeft andere behoeftes.
Op zich vallen de boodschappen an sich wel mee. Ok de prijzen zijn hoger dan bij de AH, maar ja das ook de service denk ik dan. Stel ik zou zoĀ“n winkel in BKK hebben of elders in de wereld (dus niet niet online) dan zou ik ook geen hamsterweken en bonuskaarten introducerenlol2 Gaat mij meer om de verzendingā¦ā¬99,- voor 10/20 kg boodschappen! Daar zit je zo aan!
Maar believe me, als ik ooit in Thailand zit te rentenieren dan laat ik wel een dozijn dozen pindakaas overkomen!lol2
Ik mis zeker wel de dingen uit NL als ik in het buitenland ben. Maar ik ben er niet afhankelijk van ofzo. Mijn vriendin is echt verslaafd aan drop! Slaat dan ook gelijk 10 kg in als ze hier in NL is. Nu heeft ze mazzel, haar man werkt voor een bedrijf die ook de BeNeLux doorgaat. Dus geregeld, ongeveer eens per 1,5 maand komt hij in NL. Mijn tante is pas erg, die gaat op vakantie een neemt zowat de halve NL supermarkt mee! Want stel je voorā¦ik niet hoor! Ik pas me idd aan, en als ik Nasi wil eten van Conimex, of Macaroni van Honig (ja echt dat neemt ze mee!) dan zoek in het land van bestemming wel een andere oplossing, wees creatief;) Wat ik trouwens vaak mis, mayonaise! Iets anders lust ik niet op de patat. En koffiemelk, dat kennen ze ook in veel landen niet. Geluk dat ik het ook zonder lust en anders met gewone melk. Kees lust alleen maar mĆ©t koffiemelk, bracht zelfs zijn cupjes mee naar Thailandlol2 Uiteindelijk vond hij NescafĆ© mĆ©t melk in de 7/11. Hij helemaal blij! Haha!
Maar even voor de duidelijkheid, ik zou zo a la minute mijn pindakaas, mayo en hagel inleveren om naar Thailand te verkassen! En weet zeker dat Kees ook wel koffie leert drinken zonder koffiemelk!lol2
enige wat ik af en toe mis is een frikandel en kroket/bitterbal en goeie kaas en hagelslag.
maar je geniet er wel meer van als je het dan een keer hebt dat is dan wel het voordeel
George heb in de tesco nog nooit hagelslag gezien helaas zelfs niet bij de makro
Zoals ik het al heb vermeld misschien in andere verpakkingen.
Had overlaatst in de makro ook Belgische snoepwaren gevonden alsook koffie.
Vroeger toen ik bijna een jaar in Thailand vertoefde,nam ik gewoonlijk een volle netzak met Belgische produkten mee,toen had men niet de bestelsite om produkten te laten overkomen van je thuisland.
Had daarstraks nog ff op gesurft,vind het eerlijk gezegd een beetje langs de dure kant.
Maar als de mogelijk er is en je kunt het finaciel aan om een partij produkten te laten afkomen,waarom niet??
heb met een aantal nederlanders een belasting ingevoerd als er vrienden of familie komen ze moeten dan het een en ander meenemen anders kunnen ze de eerste boot weer terug nemen
lol2
Ik neem straks voor een āvriendā ook NL producten mee. Hij snakt naar zoute drop en Beerenburg, zijn Thaise vrouw is gek van Haagse hopjeslol2
Wat ik al eerder zei, t is jammer dat ik niet bij je in de buurt kom. Anders had ik je zeker blij gemaakt!
Georges ook in nederland is er geen stadion met de capaciteit van 65000 de amsterdam arena en de kuip kunnen beide 50000 menswen herbergen en zijn onze grootste stadions de bouw van het nieuwe stadion met inderdaad een capaciteit van 80000 in rotterdam moet nog beginnen maar zou in 2017 klaar moeten zijn als het wk in onze landen georganiseerd zou gaan worden dan word het olympisch stadion tijdelijk verbouwd tot een capaciteit van 40000 en ook worden dan de stadions van psv en twente verbouwd en mischien ook dat van heerenveen waarmee nederland dan 6 of 7 stadions heeft van 40000 of meer, ik weet niet hoeveel stadions er in belgie worden verbouwd of nieuw worden gebouwd mocht het allemaal doorgaan maar het gaat zeker een hele hoop geld kosten
en daarbij nog het compleet over nemen van de macht in onze landen door blatter en zān vriendjes nee laat het maar naar engeland gaan daar is alles al gereed of naar rusland want poetin zal blatter best nog wel wat extra roebels toestoppen
ik zou ook graag de typische nederlandse producten zoals drop, frinkandel en bitterballen in willen ruilen voor een verblijf in thailand
:chin:volgens mij is er wel kaas te verkrijgen in de tessco lotus supermarkten voor al de hele grote winkels
Heb kaas zien liggen in carrefour.(Patong )
Moet onze vriend Fransjes gelijk geven!!Kaas uit het vuistje,kaas bij het buisje(tv)wat vond ik de reclame vroeger op "den hollander"vindingrijk en soms geniaal.lol2lol2