Helemaal mee eens Jan. Voetbal draait tegenwoordig alleen nog maar om de euro’s; het voetbal zelf lijkt soms wel bijzaak geworden, echt big business…
Ik vind het vreemd dat er niet echt onderzoek gedaan wordt naar die Jordiana of hoe hij ook precies heet. Ik heb gehoord en gelezen dat hij z’n geld met transfers heeft verdiend, maar daar kan ie echt geen multimiljonair mee geworden zijn. Op een of andere manier zou het me niks verbazen als Vitesse over 5 jaar niet meer bestaat.
En de FIFA is echt een grote corrupte bende. Blatter had een tegenkandidaat voor de komende FIFA-verkiezingen…maar die heeft zich plotseling teruggetrokken…vraag me af hoeveel Blatter hem betaald heeft. Die Blatter is echt de allergrootste boef in voetballand…
Voetbal is ook bijzaak geworden kijk maar welke voorwaarden de FIFA wel niet stelt aan het organiseren van een WK, vrije wegen voor hun, geen belastingheffing, het hele politie apparaat onder hun controle, ze nemen dus voor die 4 weken het hele land over, gaat het nu over een voetbaltoernooi of ben ik het even kwijt “VOETBAL”.
Tja en wat betreft de overname van Vitesse dat werkt men in Nederland allemaal zelf in de hand, of willen ze hem ook de Balkenende norm op gaan leggen lol2lol2lol2.
Ja, echt belachelijk ! Geen belastingheffing idd, hoe verzinnen ze het ! En wij maar overal belasting over betalen !
Ik was heel enthousiast over het WK in Nederland, maar toen ik van al deze rare regeltjes hoorde, was ik er meteen klaar mee. Doe dan maar lekker in Engeland…
En dat bedoel ik nu wij betalen ons groen en geel, geef maar aan die Engelsen met hun arrogantie…
Het is stil vanuit onze zuiderburen, zitten zeker in de frietkot lol2lol2lol2.
ff terugkomen op het wk 2018 er is uitgerekend ,moesten wij"Nederland&Belgie de spelen organiseren dan kost het per inwoner 33euro.
Nu ik ben is curieus hoeveel geld de Belgische regering er gaat tegenaan smijten,betreffende nieuwe stadions??
Alles moet nog gebouwd worden hier in Belgie,wij hebben geen enkel stadion die een capaciteit hebben van 65000plaatsen alsook de huidige stadions zijn niet geschikt om zo’n toernooi te ontvangen.
Wat hinken we zo achterop,dan staan jullie Nederlanders er beter voor!!
We hebben wel maquettes van nieuwe stadions,maar daar hou het mee op.
Zeg Jan of Dave,hoe staat het met het nieuwe stadion in Rotterdam,zijn ze er al aan begonnen
Ik dacht dat het nieuwe stadion in Rotterdam een capaciteit heeft van 80000zitplaatsen?
Er staat nog geen paal in de grond! Voor 2017 willen ze het nieuwe stadion klaar hebben, dus voor het WK. Het oude stadion, de Kuip blijft overigens gewoon bestaan. Deze nemen ze ook in gebruik, althans dat willen ze! Nou van mij mogen ze! 2 wedstrijden per keer in Rotterdam!!! :cheer:
Oja, nieuwe stadion krijgt een capaciteit van ongeveer 85.000!
Maar ben het totaal niet met de FIFA eens! Ze doen alsof ze God zijn! Die lui zijn niet wijs! Er komt nog eens een land wat FIFA gaat heten! Alleen hopelijk niet hier! Best dat ze hun eigen regels en “wetten” hebben, natuurlijk moet alles in goede banen worden georganiseerd. Het desbetreffende land zal ook zijn handen uit de mouwen moeten steken, maar niet ten koste van alles!
Denk dat je dat beter aan Esther kunt vragen, Dave en ik zijn 020 oftewel A10, nee zonder dollen, dat loopt allemaal nog in de planning naar ik meen vernomen te hebben en gaat dat ook een vracht met geld kosten maar wat ik er van heb gezien als het gaat om maquettes zag het er gelikt uit, maar misschien wordt het wel het stadion van excelsior als 010 zo doorgaat.lol2lol2lol2
:finger:
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Ben 1x in de Arena geweest…het “moest” wel. Er was een concert, but geluid by the way! Wat een blikken trommel zeg! Maar ik weet een geheimpje over de Arena, iets wat jullie niet weten!lol2
Niet verklappen anders is het geen geheimpje meer…lol2lol2lol2
Precies! Zelfs Kees weet het niet! Die is voor Ajax, De Stumperlol2
Belde laatst een vriendin op haar huistelefoon, ze woont in 020 gebied. Ze heeft nummerweergave en haar man zag 010******* staan op het display. Hij pakte niet op! lol2lol2lol2
Bel haar 9 van de 10x op mobiel of sms d’r. Hij had mijn nummer dus nog nooit gezien.
Laat maar zo, in ieder geval 1 010"er die in de ARENA is geweest op een normale manier, lol2lol2lol2 meestal was het de trein voorrijden uitladen door een cordon van ME of gewoon weer dat uitgewoonde treinstel terug sturen naar 010.
Ten eerste was ik met de auto;) Ten tweede ik had de Arena schade kunnen aanrichten om op de middenstip te gaan bevallen! Was toen hoogzwanger namelijk. Maar mijn dochter heeft zich ingehouden, ze wou geen Amsterdammer zijn!lol2 13 dagen later is ze hier geboren;)
Was trouwens wel een enorme belevenis! 13 Juni 2008, eerst de wedstrijd Frankrijk-NL en daarna gevolgd door een concert van Bon Jovi! Dus als ik aan de Arena denk, dan doe ik dat met een lach! Denk dat weinig 010’ers dat zullen zeggenlol2
Jongens en Esther,ik hou het voor bekeken hier op het Thailandforum,moet spijtig genoeg gaan werken(tegen mijn goesting)maar de aannemer heeft beloofd dat het vandaag niet te laat gaat worden!!
hoop en al 11/2uur werken vannacht en 8uur betaald worden!!
Voor de mensen die nog moeten slapen,slaapwel en nog een goede nachtrust toegewenst!
georges.
Ben in me hele bestaan tot nu toe maar 1 keer in 010 geweest in het Alexandrium plus daarna even naar de binnenstad er is me weinig bij gebleven moet ik je eerlijk bekennen, “no hard feelings”.
Werk ze George kleed je goed aan want het wordt een frisse nacht en dat in augustus :dag::slapen::dag::slapen:.