Ik denk in deze poule dat Ajax het erg moeilijk ga krijgen,onderschat ook niet Auxerre!!
Met het geen wat ze nu hebben aan spelers(ajax)zie ik ze geen hoge toppen scheren in deze groep!Misschien een kansje voor de derde plaats???geeft nog altijd recht om in de uefa beker voort te doen.
ging volgens mij bij ajax alleen om de groepsfase te halen ivm het geld dat ze hard nodig hebben
LP is leuk om een indruk te krijgen maar je zit uiteindelijk op LP trail of de banana pancake trail.
het probleem is dat er veel mensen met de LP ronreizen alsof het de bijbel is.
hoevaak ik niet hoor nee dat is te duur in de LP staat dat de taxi 50 baht is kijk je in LP is ie 10 jaar oud maar de LP doet ook niet echt updaten vind ik.
denk eerder dat de LP de spirit gekild heeft
tja,zou kun je het ook bezien,maar eerlijk gezegd met wat gene Ajax nu heeft aan spelers zal me niet veel potten breken in de Champions league!
weten ze zelf ook wel maar je gaat natuurlijk niet gelijk roepen we zijn kansloos
Ja en goedkope vliegtickets en dat mensen veel meer te besteden hebben en meer vrije tijd hebben.
Ja ik ben ook wel een LP fan… ik sta wel eens een half uur in een Rough Guide of South America Handbook of Bradt gids (die Bradt zijn schijnbaar voor Afrika veel meer up-to-date) te bladeren, maar kan dan toch maar moeilijk mijn weg vinden daarin… blijf toch telkens op LP uit komen omdat ik die heel logisch in elkaar vind zitten, er heel veel plattegrondjes is staan, en ook al die dingen voorin vind ik superhandig (routesuggesties, zelfs de off-the-beaten track route klopt nog dat daar echt maar weinig toeristen heen gaan! Ook al staat 'ie helemaal beschreven in de LP), hun kosten indicaties (voor dagelijks budget) kloppen meestal ook heel goed, en ik vind de meeste ook wel met wat humor geschreven.
In andere gidsen mis ik altijd de basis zoals ‘Getting there and away’ en ‘Getting around’. Het zal vast wel ergens staan maar veel lastiger te vinden.
Maar in Azië is het wel heel erg ja met die banana pancake trail langs alle Lonely Planet highlights. Je kan daar zelfs goedkope nepversies kopen van de LP. Maar dus ook gemakkelijk af te geraken: gewoon naar iets toe gaan dat niet voorin bij de highlights staat.
Capitool, dat zijn toch die loeizware boeken met vooral foto’s?
Mwah, valt op zich wel mee. Denk dat mijn Thailand LP zwaarder is dan mijn Thailand Capitool. Capitool is wel een leuke gids om voor vertrek thuis door te lezen. Staat wel interessante achtergrond-info in.
Maar om mee op reis te nemen, vind ik de LP prettiger…
Ik geeft Dave 100% gelijk,je kunt meer uithalen uit de LP dan uit de Capitool.
Maar ik heb die boeken niet meer nodig,het bespaar me meer plaats in mijn reiskoffer om iets anders mee te brengen.
Ik ken het… Neem de LP nog elke keer mee, maar de laatste jaren kijk ik er nog maar weinig in. Denk ook dat ik hem de volgende keer thuislaat…scheelt toch weer overtollige ballast ![]()
FF tussen door melden dat er gisterenavond ook weeral een granaat is afgeschoten in hartje Bangkok!
Het hele artikel kun je lezen op het subforum:laatste Thailandnieuws;topic:allerlei crime news(laatste posting)
Ik las het idd in de Bangkok Post…net als vorige keer ook nu weer bij King Power…
Na de granaat aanslag gaan we de luchtige toer op met een thais liedje;had het straks nog beluisterd.(mag het feitelijk niet zeggen,maar ik vind de zangeres toch wel een knappe!!)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“c83OnXgh3kk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Prijzen neem ik ook vaak met een korreltje zout ook al heb de nieuwste versies. Staat er info in bijvoorbeeld over hoe ergens te komen dan pluis ik het toch altijd nog even na. En 9 van de 10x klopt het gewoon. Vind t vooral een handig uitgangspunt, je hebt een richtlijn zeg maar.
Ik gebruik m net zo, en staat er iets in wat ik zeker moet onthouden dan scan ik de bewuste pagina en neem gewoon het A4tje mee.
Ja het bedrijf AJAX, maar ik denk dat de voetballers en trainer toch zo ver mogelijk willen komen, en ja met een beetje mazzel is er bij Real, AC, of Auxerre toch wel wat te halen, zware loting maar het is natuurlijk wel de Champions Leage de naam zegt het al, we gaan het zien…
Hmm,ik weet één persoon die blij is met deze affiches,namelijk de "penningmeester"van Ajax!!
Liever een vol huis,dan spelen tegen een oostblok-ploeg die ook lastig is om te bekampen maar qua uitstraling niet veel voorsteld!!
Als wij net zo een belastingklimaat hadden zoals in andere landen dan zouden we spelers kunnen behouden, maar wij zijn sedert ong. 15/20 jaar een opleidingsland geworden, en zodra je hier met de kop boven het maaiveld uitsteekt wordt het eraf gehakt zie maar jaren geleden met Karel Aalbers(Vitesse) wat nu overgenomen wordt door een oost-blokker waarvan god niet weet waar het geld vandaan komt of de affaire rond AZ, in Spanje en Italië wordt gesjoemeld en gedaan want waar komen al die voetbalmiljarden vandaan terwijl die landen economisch lang niet zo sterk staan, voetbal is al jaren geen sport meer maar bussines, kijk maar welke eisen de FIFA stelt heb je dat een beetje gevolgd …
Klopt, het belangrijkste was om de poulefase te halen. De eerste miljoenen zijn al binnen. Maar ook bij elk punt dat behaald wordt (gelijkspel of overwinning) krijgen ze weer extra eurootjes. En hoe verder je komt, hoe meer euro’s er bijgeschreven kunnen worden…