Thailand zever-topic: Aan den toog

Nee jullie verdienen eindelijk vakantie !!!:cheer::cheer::cheer::cheer::vak01::vak01::wub::wub::dag::dag::dag::dag::chin::chin::chin:

Genieten zullen we!:chin:

Maar vanaf nu elk jaar een grote reis.

Dit beloofde ik ook aan ons vrouwke maar ik blijf hangen in LOS en ons vrouwke wil iets anders …maar de meeste andere verre reizen vind ze te duur…hhahahaahaha

Sorry, mijne vriend is hier vanavond " groot geluk " 55555555555555555

Jelle ,

Heb je eens bekeken hoeveel heeft ons bedankt en hebben we bedankt … toeval…

Haha!, heyyy da’s wel cool!lol2

Nu staan jullie quitte! lol2lol2lol2 :wink:

Dat wou ik je al steeds vragen Jelle, hoe kom je eigenlijk bij Thailand?

Een vriendin heeft mij destijds aangestoken met de Thailandseritus, zodoende dat ik erop kwam. Maar mijn oom gaat ook al 10 tallen jaren en die bracht het virus ook mee!

Goh, ik wil al heel lang die richting uit… Mijn nonkel en tante hebben ooit 6 maanden rondgetrokken in Z-O-AziĆ« en de verhalen die ze vertelden…:so:

Ik weet het niet echt… Maar al heeeeel lang droom ik van die regio.

En natuurlijk het verhaal van een vriend van me die sprak over een restaurantje dat ie daar tegenkwam waarvoor een groot bord stond: ā€˜fly pog’ (fried pork). Nou, toen dacht ik, 'Dat moet ik zien!!!'lol2lol2lol2

vliegendlol2 Kreeg vandaag weer een Thais mailtje…lol2 Maar ik vind het fantastisch! Die mensen proberen het tenminste! Menig mens probeert t niet eens!

Zo zagen wij, fliadel…niet zo grappig. Veel grappiger was dat wij haar daarna NL les gingen geven! We hebben ons bescheurd en zij ook gelukkiglol2 Dus als je naar Koh Chang gaat, restaurant ā€˜YES’ echt een aanrader! Geweldig voedsel van geweldige mensen!

Dank Jelle you make my day! Fly Poglol2lol2lol2 Echt de tranen biggelen over m’n wangen! Dit is dus iets waar ik over 6 weken nog van in een deuk kan liggen!

Was mijn reactie ook! Dan zie ik het al voor me: allemaal zwevende varkentjes aan touwtjes vastgebonden in de keuken… Tjah, ik heb nogal veel fantasie…lol2

Is onze Frank nu al naar bed…?

En ik zag een gigantisch varken voor me wat gewoon aan het vliegen is! Dus over rijke fantasie gesproken!lol2

Geen idee…maar ik wel! Duik er in! Werkse vannacht! Nog 2 nachtjes:cheer::vak01:>>>:vak02: en natuurlijk Fly pog!lol2

…fly pog…lol2

Slaap ze Es! :wink:

Dank! :slapen:

Oh wat zal ik lekker slapen! De regen klettert op het dak! En vanmiddag op Rik zijn Playmobil! Het raam stond een stukje open maar natuurlijk kwam de regen/wind net van de verkeerde kant! T joch was zwaar pissiglol2

En arme Georges…

Het is altijd fijn om de bevingen te weten als het gaat om de accommodatie/omgeving en dat soort dingen, zodat je niet voor verrassingen/tegenvallers komt te staan.

Laat de foto maar zien hoor :vak02: