Thailand zever-topic: Aan den toog

Zonder tanteke verwelkt uw plantekelol2

JUST :chin:

:finger:

Zoals het nu uit ziet, BKK, Kanchanaburi, BKK, Chiang Mai, Pattaya, Koh Chang en BKK.

Zou zo maar kunnen dat we rond dezelfde tijd op Koh Chang zijn!

Wie heeft wie nu ge-:finger:, Esther? :smiley: Ik dacht toch dat ik rotterdam met de kont omhoog zag liggen…lol2
Even goede vrienden, hé… je weet dat voetbal toch niet m’n ding is.:kus:

:mad: maar mijn ding wel! lol2

Heb je je mail thuis nog geopend? Ben wel benieuwd wat je van m’n foto’s vond.

Neen, onze clearwire is net afgesloten :mad::mad::mad: Had de rekening 2 dagen geleden betaald, maar het duurt drie dagen voor het op hun conto staat. Ik hoop dat z’em morgen weer opstarten, anders moet ik wachten tot maandag.:mad:
Ben wel heeeel benieuwd!!!:wereld:

In zo’n geval ben je blij dat je moet werken;) kun je de boel nog een beetje bijhouden hier! Haha

Maar blijf het raar vinden dat je op je werk picasa niet kan bekijken.

Geen hotmail, geen google-maps, geen facebook (maar daar zit ik toch niet op), bepaalde fotosites niet, geen youtube,… Baassie is bang dat we filmpjes en foto’s zouden kijken, zeker…? Weet zij veel dat ik op dit forum zit!lol2lol2lol2

Vriendinnetje van me ook gehad, en op een dag kon ze het forum niet meer op!lol2

En wederom,

Het forum lonkt
de nacht pronkt
haar zwarte veren veil
en éénsklaps gaat je nachtrust
voor de bijl.

lol2

Hehe… Misschien win ik hier wel wat mee… ;)lol2

Cecilia, Esther: voortzetting over boeken.

Persoonlijk ben ik wel voor Jef Geeraerts als het over thrillers gaat.
Reisverhalen lust ik ook wel: J. Maarten Troost is fantastisch!

Dit is poëzie eerste klas! lol2

Ken ik niet. Die bovenste, met wie is hij te vergelijken?

Reisverhalen kijk ik het liefst op tv…geweldige zender Travel van Discovery!

Pfff, ben momenteel bezig met een boek van Loes den Hollander. Maar mag ook graag Nicci French, Karin Slaughter, Laura Lippman lezen. En zo zijn er nog wel veel meer. Blijf wel in hetzelfde “kringetje” hangen. NL heeft ook een paar goede schrijvers/schrijfsters. Saskia Noort, Esther Verhoef, etc.

Ben eigenlijk een cliché lezer, maar zoiets als de Davinci code kan me nou echt niet boeien. Ik loop dus niet altijd met de meute mee.

Heb je de film ‘De zaak Alzheimer’ gezien? Is naar een boek van Geeraerts. Met wie te vergelijken… oefff… Ik denk eerder dat hij één van de eerste Vlaamse (of zelfs nederlandstalige) thrillerschrijvers is. Heel veel politie- en detectiveboeken. En een reeks (semi-autobiografisch) over zijn verleden als koloniaal in Congo tussen '55 en '61. Zeer hard en controversieel, deze laatste.

En wie ik echt hilarisch vind, Kluun! Die man kan me laten lachen en huilen! Geweldige vent en geweldige boeken!

Ken ik niet…