@ Dave,
De vlucht zit vol van 12/10 las namelijk elders dat de vlucht van 9/10 erbij samengevoegd is, hopelijk verandert er niets op de vlucht van 4/11.
@ Dave,
De vlucht zit vol van 12/10 las namelijk elders dat de vlucht van 9/10 erbij samengevoegd is, hopelijk verandert er niets op de vlucht van 4/11.
wat zie ik op teletekst,Feyenoord uitgeschakeld ???is dit een 1aprilgrap?
uitslag: AA-Gent-Feyenoord=2-0 ben toch eerlijk gezegd verrast,vroeger was Feyenoord een machtige ploeg nu ocharme een gewone meeloper in de Hollandse ere-devisie!
Die zal wel slapen. Of althans nu niet meer denk ik. Nachtdienst he.
Dan gaan wij precies op dezelfde datums!!! Met welke maatschappij vlieg je en hoe laat?
Hoe is het weer momenteel in Nederland??Hier in het noorden van Antwerpen komt de regen met bakken uit de hemel.(dat beloofd voor straks ,moet binnen 15 minuten naar mijn werk)
Misschien word de vlucht van 4/11 wel bij 7/11 gevoegd! :cheer:
Zie nu 7/11 staan…doet me denken aan…juist! Ik mis het belletje zowaar!lol2
Ik zei toch, hier schijnt de zon!:zon02:
T is bagger hier
Maar Georges, ff zonder dollen. Dit zijn toch geen omstandigheden om in te werken? Je bent straks koud tot op het bot! Hebben jullie geen giga regenpakken?
Met EVA Air vliegen wij, en jullie.
Vertrek 12/10 om 21.40 uur :cheer::cheer::cheer:
Dan wordt ik eigenlijk alweer verwacht op me werk, maar dat zal dan wel de keuze zijn die ik ga maken als we benadert worden, hou er stiekem al rekening mee bouw me TVT uren telkens op zodra ik me reguliere werkuren overschrijd.
Dacht al aan Eva (omdat er 3 dagen verschil zit tussen de 9e en 12e ;)) Wij gaan met Turkish Airways. Eerst een dagje Istanbul vertrek om 11.35 en dan door naar Bangkok om 23.35. Hebben jullie nog een planning? God wat toevallig zeg!
Overmacht noemen ze dat! ![]()
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!:cheer: Gent heeft gewonneuuuuhhhh!!!:cheer:lol2
Net toen de feynoorders weer moesten buitenkomen begon het me nu toch te stortregenen: ze hadden geen tijd om te vechten, iedereen met de jas over de kop holderdebolder de bus in!!!lol2lol2lol2 Soms hou ik wel van een buitje:cheer:lol2:cheer:
mmmmmm hier droog!
SPREUK VAN DE WEEK
Ik heb een wolk van een vrouw.
Als ze weg is, schijnt de zon.
lol2lol2
Maar ge hebt ze ook nodig om uw plantje water te geven…lol2
We hebben een afspraak met een goede kennis van ons die in o.a Bkk woont(je wel eens over verteld) het ligt eraan of zij druk is met zaken, als zij tijd heeft blijven we eerst 1 dag in Bkk bij haar en dan samen met haar richting Chiang Mai e.o, daar een paar dagen de boel verkennen. Dan terug naar Bkk de auto ophalen, dan gaan we naar Hua-hin(huis) daar even vertoefen, mogelijk daarna even naar de Isaan (familiebezoek) en als het weer richting wat eilanden goed is pikken we een eiland uit voorkeur gaat uit naar Koh Chang, ergens tussendoor nog even uitgebreid me verjaardag vieren 24/10 en dan als afsluiting wil ik de laatste 3 dagen weer ik Bkk zijn( i love that city).
Als de kennis niet meegaat is het enige wat verandert dat we niet terug gaan naar Bkk om de auto op te halen, want dan gaan we direct met onze auto.
Het noorden houden we wel in de gaten of het rustig blijft met de Red’s, dan improviseren we terplekke.
Jamaar die spreuk telt niet voor mijn lief vrouwke hééé , das meer voor Estherke lol2lol2lol2lol2