Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik en zingen 55555 als ik zing dan scheuren je trommelvliezen en betaal je me een hoop geld om te stoppen.

nee hij heeft een hit gehad met “thuis ben”

Hans de Booy ??

je hebt een sangsom gewonnen

hij is wel een eikel die hans de booij niemand binnen de ned expat gemeenschap mag hem

Nog noooooooooit van gehoord ! Wist je dat Iyong…of ge-googled ?

heb dit gevonden op youtube!!
(speciaal voor onze vriend Dave!!)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“WN35xo29m2E” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

zijn bekendste hit was Annabel

Oooo…dan weet ik het denk ik wel…hier geen geluid maar zal straks eens luisteren. Volgens mij is dit nog wel een aardig nummer…

Ik heb Jelle nog niet gezien vandaag ??? Zou hij druk bezig zijn met het barricaderen van zijn huis ??? De Feyenoord-supporters zijn nu in Gent natuurlijk…

De afgelopen dagen is het echt niet normaal, op plaatsen is in korte tijd 50mm regen gevallen. Nu vind ik een regenbui niet zo bezwaarlijk maar als het de hele dag regent daar wordt ik echt niet goed van. Het is nu ff droog maar niet voor lang…

Heb ik ff mazzel land op 13 okt en vertrek weer op 4 nov.

Hier nu ook ff droog, maar ziet er nog steeds erg dreigend uit.
Baco, je zou eens op website van de Telegraaf kunnen kijken…staan wat foto’s van vandaag…daar word je niet vrolijk van…

Gelukkig nooit een plaat van gekocht, zit ie daar van mijn centen, en ik nog hier.

het is ook een lul van een gozer bijna niemand mag hem binnen de NL expat gemeenschap op koh phangan

Tja,regen?? ik kan er spijtig genoeg van mee spreken!!
Verleden nacht 7uur gewerkt in de stortregens,en ze verwachten vanavond ook weeral regen.
Wat zal ik blij zijn dat het 8oktober is,want het hangt eerlijk gezegd mijn strot uit.
Moet dringend mijn batterijen opladen(anders kunnen ze me met een karretje naar het ziekenhuis voeren)
Ik ben een zomermens en heb warme temperaturen, blauwe lucht en een ander omgeving nodig!!

begrijp dat je de tuin ff niet hoeft te sproeien

klinkt als THAILAND george wat je nodig hebt kann de dokter geen receptje thailand uitschrijven.

Ja, idd, deze ken ik wel. Best aardig nummer, maar vast de enige hit die hij heeft gehad…

Trouwens ongelooflijk…tis al bijna een uur droog !

Tuin!!! Het lijkt wel een zwembad.

Zal wel naast ze schoenen lopen met ze hit uit 83/84.

Dave toch lol2lol2lol2.

Leeft die nu nog van op Phagnan.