hier is het ruim 30 graden:zon02::vak02:
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Echt een dramaweer hier…lijkt wel herfst…komt met bakken naar beneden en ziet er niet naar uit dat het snel ophoudt…
Wat doe ik hier nog…zuchtttttt…
Ik kon er gisterenavond van mee spreken Dave,het heeft heel de nacht geregend.
Spijtig genoeg werk ik niet op een bureau,maar in de buitenlucht.
Zal echt blij zijn dat 8 oktober naderd,want ik zit er door.
ik heb het ook zwaar hoor

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
nog ff smeren
Baco…je maakt echt weer vrienden hier vandaag…NOT :mad:
Hoop dat het bij jou ook snel met bakken naar beneden komt ![]()
Georges, sterkte met je nachtdiensten…hoop dat het vannacht beter is…
Ajax gisteren gewonnen, dus mijn dag kan niet meer kapot…eindelijk weer Champions League voor Ajax…nu de loting vanavond nog afwachten.
Jelle, sterkte vanavond ! Hoop dat het rustig blijft in Gent !
In Rotterdam schijnt de zon hoor! lol2
blijft positief
maak je maar geen zorge oct/nov dan is het hier meestal bal, dan kan ik de paraplu weer uit de kast halen
Maar ja, dan is het hier in NL ook baggerweer…dus dan kunnen we je nog niet terugpakken ![]()
De zon van de zonnebank zeker ![]()
ben geen wetenschapper maar iets zegt mij dat thailand meer zonneuren heeft dan ned.
Tsja…het is oneerlijk verdeeld in de wereld…wij hebben alleen in juli mooi weer…en met een beetje mazzel vaak nog wat mooie dagen in mei en juni…
Mss dat we in september nog een paar mooie dagen krijgen, maar er kan net zo goed een pak sneeuw liggen…
Augustus is volgens mij de laatste jaren al DRAMA hier…
Rik sorry voor me late reactie. Ik wens jouw en je vrouw een hele gelukkige leven samen… En van harte met jullie huwelijk
wie heeft er zin in een kwis
wat voor kwis?
raad welke nederlandse zanger, die in '83-'84 3 hits heeft gehad, op koh phangan woont
Ik zou niet weten
jij zelf?
Hazes is niet dood! Hij woont gewoon in Thailand!lol2
Nee, zonder gein ik zou t niet weten. Maar was toen ook pas 4 jaar;)
Geef eens een hint.