Snap wel waarom je het mooi vind! Kende het niet. Ver, ver, ver voor mijn tijd;)
Zo af en toe. Zou m niet op de ipod willen ofzo. Ben zoiets snel zat, of hoe zeg je dat? Niet dat het niet mooi is hoor. Dat zeker. Maar niet echt mijn ding. Moet trouwens zeggen dat ik muziek van eigen bodem ook niet je van het vind. Natuurlijk zijn er goede artiesten in NL (of België) maar niet om een hele cd van te hebben! Al was ik vroeger wel helemaal idolaat van Clouseau!lol2
Ga je dat topic nog openen? Vind t wel een goeie hoor!
Nostalgie voor mij …misschien penopauze lol2lol2lol2lol2
heb een mooie herinneringen aan dit soort artiesten …de tijd van toe !
Maar nu een prachtige vrouw en knappe dochter van bijna 21 !!!:chin:
Esther,
Mag niet onder reiscafé zeker ?
Dat vind ik vaak het mooie aan muziek, de herinnering die erbij hoort. Ik kan een liedje horen en zo in janken uitbarsten, idem met liedjes waarbij ik een lach krijg van oor tot oor en die voorlopig ook niet meer weggaat;)
Ik heb het trouwens ook met geuren…ach ja ben een rare.
Rook deze zomer aangebrande vis op een BBQ, dacht gelijk aan een straatje in Bangkoklol2
Ik zou niet weten waar anders eerlijk gezegd. Het reiscafé is toch een allergaartje? Naar mijn idee horen vliegtickets en vragen over reizen in Thailand hier ook niet tussen. Word ook gewoon geplaatst en niet weggehaald/verplaatst. Pleur zelf ook altijd alles hier neer! Anders word het niet gelezen heb ik t idee vanlol2
Dus zou m lekker in het reiscafé plaatsen, indien niet juist dan merken we dat snel genoeg.
Trouwens, mijn vraag over opvang nog gezien? Dat hoort hier naar mijn idee ook niet thuis. Maar zou eigenlijk ook niet weten waar dan wel.
Ik ging m luisteren omdat jij me nieuwsgierig maakte. Niet omdat ik m ook toevallig op had staan;)
Ah zie dat je een topic hebt gestart! Ik haak er morgen wel op in! Moet nog ff het eea doen op het net en duik dan mijn bedje in. :slapen:
Doeiiiiii bedankt voor de babbel !
goodmeeeuuurning! Volgende week maandag m’n laatste werkdag… woehaaaa… bijna gedaan!:cheer:
Tja,het wil maar niet lukken ik hoop dat ze zondag aanstaande wat punten gaan rapen.![]()
Frank er scheelt iets met je posting die jij hebt gedaan(thaise cultuur)
Kan je een nieuwe posting maken over het Thaise cultuur,zodat ik de oude kan verwijderen!!!
groetjes:georges.:dag:
Nou lekker dan! Kut muggen!
En misschien plaatsen bij het nieuws forum/topic?
een klein prikje van een klein beestje met potentiele grote gevolgen
Hoi Baco,ik heb je topic(dengue fever,zoals je het gevraagd hebt)verplaatst naar allerlei ongevallen&crimes op het subforum:laatste Thailand nieuws!
steeds tot je dienst!!
georges.
Ben echt als de dood voor die beesten! En ik heb zoiezo al een hekel aan muggen (heb een allergie…) Maar die rotdingen die dengue of malaria verspreiden daar heb ik helemaal de pest aan! Maar wie niet?
Ikzelf moet ook niets van muggen hebben,wordt altijd gestoord in mijn slaap(slaap met open venster)Nu als ik in Koh Samet verblijf ,krioelt het van die nare muggen 'savonds aan het strand.men kan nog niet rustig een maaltijd veroberen aan het strand.Denk dat deze problemen overal voort komen in Thailand.Dat is het enige wat ik haat aan Thailand,die nare muggen.
lol2 hoe herkenbaar Dat vond ik zo erg aan Koh Samet zit je sávonds heerlijk romantisch op het strand te eten,word je ondertussen zelf opgegeten door de muggen
. Maar gelukkig na een paar dagen van mij te hebben gesnoept had ik weinig tot geen last meer van nu :dag:
Bak koffie bij Starbucks in Bangkok. Resultaat; 15 bulten! :mad:
Ik hoef dus niet persé aan het strand te zitten om die klere beesten op me te krijgen!
Door mijn allergie moet ik ook nog eens extra alert zijn, klinkt verwent maar ik slaap dus alleen maar met airco in Thailand. Maar moet zeggen dat ik 10x liever een allergische reactie krijg dan een nare enge rotziekte!