Kan er van mee spreken Jan,heb hele dag praktisch in de regen gewerkt,voor mij mag het al 8 oktober zijn!!!:dag:
Gelukkig toch nog een beetje zon nu aan het einde van de werkdag :zon02:
Hoef ik in ieder geval niet in de regen naar huis te lopen !
Zolang je s’avonds niet buiten moet werken vind ik ook het aangenaam om allerlei geluiden te horen!
Btw:moet van schift veranderen,morgen tot zaterdag nachtdienst!! laat de regen maar komen.lol2
Zie! In een vorig leven was ik vast en zeker een Thai!lol2
Ik sliep al voordat we goed en wel NL uit waren, werd wakker vlak voor Antwerpen! Terug idem dito, heb Parijs niet meer wakker meegekregenlol2
En idd wat de regen betreft, prima! Zolang ik maar binnen ben en kan blijven! Ik zit nu al de hele middag met de kinderen met de Lego te spelenlol2
Georges, je kan beter supporter worden van een andere club…ik zie dat Eupen gisteren weer kansloos verloren heeft en nu stijf onderaan staat… ![]()
Waarom niet , wie begint ?
Maar dan geven zij een hand i.P.V. de :chin: (dan krijg ik het hé ).
:chin:
Mijn vrouwke just hetzelfde, we hebben maar juist gedaan en ze begint al van de volgende maaltijd…
Pas op voor jet lag, of je slaap effen in vliegtuig (of niet ) en je blijft wakker tot de ander avond.
Sommige blijven wakker , komen toe en slapen en kunnen dan 's avonds niet slapen en dan zit je verkeerd .
Aan jou de eer Frank! Jij begon er over;)
lol2 herkenbaar! Je wilt zo goed als je kunt meedoen, de gebruiken respecteren en dan geven ze je een hand! Haha! Of je doet je schoenen uit en ziet dat je de enige bent! Liever dat trouwens dan als enige je schoenen nog aan! :mad:
In 2009 komen ze ons afhalen in de luchthaven met drie stevige zoenen zoals op zijn Belgisch en twee dagen later sluit ik de avond af met de nodige zoenen en word ik scheef bekeken …wat doet die nu …
Ik heb het heen niet, terug wel. Maar dat schijnt een bekent probleem te zijn. Van West naar Oost gaat vaak prima (met de tijd mee) van Oost naar West is slechter (met de tijd terug)
Wij kwamen om 6.30 uur aan, waren om 8.30 pas buiten het vliegveld. Lagen om goed 10 uur plat en hebben geslapen tot 14.00. Daarna s’avonds om normale tijd gaan slapen. Ging perfect! In het vliegtuig trouwens niet tot nauwelijks geslapen. Had zo’n irritante Engelsman achter me zitten! Continue lopen om wat te zuipen te halen en trok zich daarmee op aan mijn stoel!:mad:
Terug weg om 2.30 uur gaan vliegen, om 3.30 lag ik knock out in het vliegtuig en om 8 uur werd ik wakker! De rest dommelend doorgebracht. Om 10 uur thuis (NL tijd) Tegen 13 uur even het bed in gekropen tot 17 uur. Daarna weer gewone tijd. 5 dagen van slag geweest! Leek wel dement! Voelde me zwanger, oftewel, totaal de kluts kwijt. Wist niet wat voor en achter was.
Denk dat Jelle trouwens zijn voordeel haalt met zijn nachtdiensten. Kees draait eens in de 3 weken een week nachtdienst en kon er veel beter tegen dan ik!
Oja, horloge pas verzet op het moment van landen. Dus alles is in realtime.
Ik geef trouwens niet alleen de jetlag de schuld hoor. Ben de laatste dag uitgedroogd geweest en de symptomen hebben wel wat van elkaar weg.
Oh das lullig! Kon je niet gewoon vragen hoe of wat? Ik zou tureluurs worden. Je weet totaal niet wat er van je verwacht word.
OOOOO net een mooi liedje van Wim Decraene Rozanne…
Sorry…prachtige lied ( oldtimer hé )
Luister m nu op youtube
Kreeg nog op mijn donder van mijn vrouw " Thais doen dit niet " , nee zei ik maar bij aankomst wel…
Hou je van dit genre?
Het is toch muziek uit de oude doos voor jou ?