Wij hadden nooit last van muggen gehad in LOS maar dit jaar, ons vrouw had er wel meer dan 50 en dikke bulten zeg amaai.
Toen ik in maart in Chiangmai was en aan het chatten was op wwz,moest ik nood-gedwongen mijn chatsessie staken,het was een internetcafe buiten.
Het was er vergeven van muggen,nee het was zeker geen pretje die avond.(hoop en al 15minuten gechat)had mijn tervoren nog ingesmeerd met een product,maar het hielp niet.
Wat is dat tegenwoordig met die vliegtuigen,juist weer gelezen dat er weer een vliegtuig in Nepal is neergestort,naar mijn weten zijn er al deze maand 5a6 vliegtuigen gecrasht of neergestort.
Het waren maar kleine toestellen en vrachtvliegtuigen,maar toch??
Viel mij ook op hoor, ze vallen met bosjes neer! Maar toeval? Moet haast wel, want er is niet ene ādubbeleā bij van dezelfde maatschappij.
Ja dat weet ik nog wel dat je toen werd opgevreten! Bij mij helpt een muggenzalf, spray, smeersel ook niet!
Neem in Oktober wel een vliegenmepper meelol2 of trek een duikpak aan:D
Ga weer verder met bouwen, nog immer met de Lego bezig. Mama had even pauze;)
waar zijn jullie?
Ik ben tussendoor voetbal aan het kijken op de tv!(Anderlecht-Partizan belgrado!!
moet binnen 30 minuten mij klaarmaken om naar mijn werk tegaan!
Ennnn, we tellen nog 7 dagen⦠:biggrin:
Wat is het hier stil⦠zal maar wat in mān boekje lezenā¦
Hehe⦠Ik krijg binnenkort mijn oude dozen Lego van in mijn jeugd terug. Mijn moeder is 'de zolder aan āt opkuisenā. Marie zal content zijn, gaat die gast van 28 daar weer hele dagen zitten bouwen, kan er nier aan doen, maar ik vind lego het tofste speelgoed ooit uitgevonden⦠En nog leuker, als wij ooit kinderen hebben, gebruiken we het gewoon opnieuw!lol2
En nu nog zes ā¦
Ahhh, der is nog iemand wakker!!! Dag Frank, alles kits?
moe ā¦en vooral het weder ben ik moe ā¦ik hunker naar LOS en onze gekke vrienden en hoop dat ik binnen 8 jaar op pensioen mag maar ik vrees ā¦
Hoop doet leven ![]()
Ik zal ze iig veel groetjes doen, onze eerste dag in BKK geef ik ze een belletje om iets af te spreken.
En kijk, daar is Esther ook weer⦠het forum lonkt ![]()
Het forum lonkt
de nacht pronkt
haar zwarte veren veil
en ƩƩnsklaps gaat je nachtrust
voor de bijl.
![]()
Goedemorgen Allemaal!!!
Vandaag is het een hele mooie dag. Vandaag ga ik trouwen met mijn mooie vrouw Keth. Ik wens jullie allemaal een hele mooie dag,die van mij gaat zeker heel mooi worden
Groetjes
Rik
gefeliciteerd en een hele mooie dag toegewenst.
maak er maar een mooi feest van.