klopt voor de " oudere Belgen " bath staat ongeveer gelijk aan BF.
Vroeger was dat bath min 20 procent = BF
Maakt het iig wel gemakkelijkā¦
Hey, 28 hé, ik ben ook nog opgegroeid met de Bfr. Vroeger ging ik uit met 250 Bfr, is nu ook al niet meer 't geval⦠![]()
Tja die goede oude tijd āde guldenā voor de Hollanders danā¦
ā¦52ā¦:mad:
100 euro was 220 gulden was ik een weekend vanaf de aardbodem, met 100 euro ben je met een paar uurtjeās alweer thuis :mad:.
LOS ik mis je ā¦
Over 2 maanden 46 en vier het in Thailand :cheer::cheer::cheer:
Iets waar ik al een tijdje mee zit is het liegen van de Thai;
Opgepast niet slecht bedoeld , hij vermijd problemen.
Is misschien een topic waard.
Oktoberbaby? ik ook !
Het leeft wel een stuk makkelijker om problemen te vermijden, maar iets waar je altijd rekening mee moet houden, ik heb er geen problemen mee.
Ieder volk zijn eigenschap.
Ja de 24ste dus schorpioen, en draak bij de chinezen 1964 :chin:.
Me 23 in thai een rat lol2
Gaat er vandoor de vrouw is in aantocht van het werk, ff gezellig haar tegemoet lopen.
Goede nachtrust tot u allen :dag:.
WAAROM.
Afgelopen jaar lieten we kadootjes achter plus een som geld ( ik weet dat dit een beetje fout zit bij de thai ) Ze rijden met ons hele dagen rond gaan niet werken
betalen eten middag en avond .
Dit jaar betaalden ze toch een deel van ons hotel achter onze rug plus al de uistappen ,eten etc
WAAROM?
Laten we het houden op dankbaarheid in dit geval, want als ze het zouden zeggen zou je het niet accepteren.
Ga er nu echt vandoor :slapen:
Dat denk ik ook Frank! Toen je begon over het liegen dacht ik dat je bedonderd wasā¦maar dit is juist precies andersom! Zie t ajb niet verkeerd, denk dat ze het goed bedoelen.
Snap trouwens best dat je je rot voelt hierover, dat zou ik tenminste wel doen. Maar je doet er zo weinig aanā¦
T was een kort bliksem bezoek. Ik ga te bedde! Trusten u allen en werkse vast ook!
Ben druk geweest, heb heerlijk op internet zitten neuzen naar ideetjes voor een nieuwe tattoo. Heb wel wat ideetjes, maar denk en zoek nog even verder.
Sorry dat ik me niet liet zien deze avond, maar mān pa en broer zaten vanavond aan de toog in 't hotel waar ik werk⦠lang geleden, leuke babbel, heb mān pa nog nooit zat gezien tot nuā¦lol2lol2lol2
is misschien wel wat om een topic over de thaise cultuur te starten