Thailand zever-topic: Aan den toog

Goeiemorgen allen !!!

Iemand nog leuke plannen voor de zondag !?

Wat ben ik toch jaloers op al die mensen die binnenkort richting Thailand gaan…zucht…ik ben ook alweer aan Thailand toe…al was het maar 2 dagen…

En mijn vrouwtje wil volgend jaar ergens anders naar toe…en ik ga liever naar LOS:mad:

Als ik moet kiezen tussen op reis gaan naar Thailand of een "snoepreisje naar Praag"dan zou ik voor het laatste kiezen!!hi hi hi!!!lol2

Waar wil ze heen? Anders een mooie combi maken? Maleisië, Laos, Cambodja, etc. En dan daarna, ervoor of ertussenin naar Thailand… Zoiets?

Ik zit dikwijls ook met een dillema,zou zo graag eens naar de “Seychellen” gaan,maar dan moet ik mijn vakantie naar Thailand laten vallen,en dat kan:ik niet over mijn hart krijgen.

Dat had je nou niet moeten zeggen Georges… Je hebt je ticket Thailand bij mij geboekt, dus die zet ik morgen wel even over op mijn naam.
Mijn ticket voor Praag zal ik dan overzetten naar jou !
Ik laat je wel weten als het voor elkaar is !

Hmmm ik ken het…wil heel graag nog eens naar Paaseiland, een keer wat langer terug naar Lapland en nog een keer terug naar Canada…maar dan zal ik Thailand moeten laten schieten en daar heb ik absoluuuuuuuut geen zin in…
Hoog tijd dus dat ik de loterij eens win :slight_smile:

Over de lotto gesproken Dave,ik had gisteravond 4 juiste cijfers van de 6 op de nationale lotto.
En ik win een heel groot bedrag:17euro en een shit!ik had 7euro en 25cent in het formulier gestoken.
Dus heb ik (zuivere winst) 9euro en 85cent gewonnen!!

Daar zit iets in :chin:

Zolang ik nog niet alles van Thailand heb gezien blijf ik mooi gaan! Zodra ik alles heb gezien en we geld genoeg hebben ga ik gewoon 2x per jaar op vakantie!lol2 1x naar Thailand en 1x naar …(iets anders wat op mijn wensenlijstje staat)

hallo allemaal ik zie wel dat het hier nog steeds gezellig druk is, ik heb van wegens een verbouwing welke gelukkig achter de rug is een tijdje geen internet gehad en dus niet hier kunnen zijn maar ik ben weer terug en helaas ook alweer een heledag terug uit het heerlijke thailand heb er 4 heerlijke weken gehad maar zou het liefst van avond nog terug gaan maar ik denk dat de meeste hier dat gevoel wel kennen

Ha die Dirk inderdaad vroeg me al af waar zijt gij, nog 6 weken en dan is het voor ons zover >>>.

Welkom terug op het net :cheer:.

De voordeur geschilderd en de binnenkanten v/d kozijnen ziet er weer gelikt uit.

Zo doen we het hele huis in fase’s dan is het vast klaar voor de winter.

Ja nog 6 weken en dan >>> :dag:.

Ik miste het eekhoorntje al;) Welkom terug!

Wat een rust hier!

Hoi Dirk,welkom terug op het thaiforum!!
Hoe was je vakantie in Thailand verlopen,en wat heb je allemaal bezocht?
Weet jij hoeveel de bath nu staat voor het moment?
groetjes:georges.:dag:

Moh, den dirk!!! welkom back! lang geleden!..:kus:

1 eur = 40.02 bht

Rond de 39 vertelde mijn vrouw in de ochtend :mad:.

WISSELKOERSEN - EURO - WISSELKOERS - DOLLAR - POND - YEN via deze heb je wel redelijk up-to-date… Zolang ik de bath ongeveer aan de Belgische frank kan uitrekenen (40 frank= 40 Bht= 1 eur) ben ik al content… :wink: