Mijn vriendin lust deze vrucht ook,ze neemt ze dikwijls mee naar de hotelkamer,bahhhhhhhhh het stinkt naar rotte vis!!Ik moet me dikwijls inhouden,anders geef ik over.
heb het 1x geproefd nou vond het helemaal niks maar hier zijn ze er gek op
Alleen al om te zien moet ik al kotsen van die ādurianā dan mogen ze nog zeggen,doe je het voor 100euro? dan nog zal ik dit bod afslagen.
Dimsums waren goed geluktā¦
Die durian wil ik toch op zān minst eens proberen!
Vandaag maak ik pladijskes met aardappelpuree. Eerst naar de viswinkel, ook een zak graten vragen om een bouillon van te trekken. En deze laten inkoken met een sjalotje en witte wijn. Dit dan opwerken met boter⦠mmm lekker sausje ![]()
smaakt niet helemaal als een zak friet met mayo
die mis ik wel een goeie zak met friet met mayo maar er is hoop want ik heb 1 van mān zaken verkocht aan een belg uit liege weet niet of die ook goeie frieten kunnen bakken
Stinkt ie echt zo erg?
Zou toch moetenā¦
Als we eventueel op pang yan komen, bak ik u ne zak met verse mayo!:cheer:
jelle durian daar wordt van gezegd smells like hell tastes like heaven.
het is niet voor niets dat veel hotels een durian verbod hebben.
verse friet met mayo zou fantastisch zijn jelle
De chips die er van gemaakt worden vind ik iig lekker⦠Maar ja die hebben waarschijnlijk weinig uitstaans met de verse versie⦠Ze stinken ook helemaal nietā¦
Ok, die friet, daās een deal, ga jij nu zitten hopen dat het goed weer is daar, eind september⦠;)lol2
Grts,
Jelle
En nu vertrek ik naar de viswinkel⦠later allemaal!:dag:
Yip, maar ik heb daar geen last van ,ik kan niet meer ruiken.
Bouillonneke is al goed aan t trekken.
Daarstraks ook de beste maatjesharing gekocht die ik dit jaar al proefde: vers voor mān ogen gekuist! ƩƩntje direct in de viswinkel gegeten, en twee mee naar huis⦠voorgerechtje ![]()
Hoi lief klein Estherke,ik zie dat je online bent !!
Het zal voor ons gaan korten,nog een paar weekjes en dan met gepakte koffers richting Schiphol!!
Mooie vooruitzichten,terug voet zetten op Thaise bodem.
:chin:Eindelijk weekend was een lange werkweek even aan het neuzen op dit forum en dan maar een filmpje kijken iedereen als nog een fijn weekend
hoop wel dat de zon morgen ook zijn best doet
George oktober komt steeds dichter bij
groetjes Fransjes
je maakt wat mee als vredestijn band:
komt een vrouw vragen voor motorbike, vraagt kosten(100 baht 1 dag) ed. en wat kost het als ik een ongeluk krijg laat haar het standaardcontract zien die we hier op het eiland hebben.
Ze leest het en zegt loss 50.000 baht dat is niet eerlijk want een nieuwe(we hebben het over een mio) is 15000 baht zeg ja een 2de hands.
maar waarom moet ik een nieuwe betalen, omdat ik een nieuwe moet kopen was mijn antw.
het is niet eerlijk ik ben advocaat en heb een proefschrift over human rights geschreven en blah blah. ik vraag waar ben je advocaat antw. in oostenrijk en waar zijn we nu? juist in thailand.
maar de human rights gelden overal in de wereld ik zeg alsjeblieft ga weg ga ergens anders we hebben het over een motorbike huren je komt zelf naar mij toe ik dwing je tot niets je hoeft niet te huren bye bye.
en jullie maar denken dat het zo leuk is om in thailand te wonen nou niet rond full moon kan ik je zeggen.
Zal blij zijn dat ik er ff uit ben,ik ben geen klager maar ik heb een hekel aan koude temperaturen.
Ik zoek, nog sponsers om mijn vliegticket voor februarie te betalen!lol2lol2
Kwam even snel spiekenā¦waren net terug van Blijdorp en moesten gaan eten. Maar idd een mooi vooruitzicht! Tikt al lekker af! :cheer: Kan maar ƩƩn nadeel vinden wat betreft dat het zo snel gaatā¦had nog liever een paar weken door willen sparenlol2
Tja, niet overal zijn de regels hetzelfde. En dat weet je! Of althans dat hoor je te weten! Thailand is nou eenmaal niet het walhalla wat dat soort dingen betreft. En vind je het eng of wat dan ook, dan moet je er niet aan beginnen! Want zoals je zegt, niemand verplicht haar om een scooter te huren!
Ben het eens met het feit dat er van die regels niets klopt, t zijn āgevaarlijkeā regeltjes. Maar wat doe je er aan? Helemaal niets!