Thailand zever-topic: Aan den toog

Opzoeken is verslavend, hé :wink: . Zeker als 't een voorbereiding voor je reis is…:cheer:

Hohooo… zie net dat de suite in Shanghaimansion (normaal 10.000 bht) via latestays op 3000 komt. Misschien toch doen voor de eerste nacht… Lekker luxe voordat we low-b gaan…:cheer:

Goede morgend iedereen,ben juist thuis gekomen,en voor de verandering “het heeft niet geregend vannacht”!
Gisteren avond heb ik de voetbalwedstrijd Dinamo Kiev-Ajax gezien,de meeste kansen waren voor Ajax(1-1)Maar het zal oppassen zijn voor de terugronde,zie maar naar AA-gent(heeft thuis verloren met zware cijfers van Dinamo Kiev)

Een hele goedemorgen allemaal.
Iedereen lekker geslapen? Nu weer druk aan het werk :dag:

Goeiemorgen iedereen… Net wakker en een noedelsoepke achter de kiezen, ahhh, dat warmt op!

toch wel mama noodlesoep lol2

Indomie… ook wel lekker, vind ik. Ik koop altijd wat van alles:dag:

Gaan we voor nr 5000 vandaag?

Jelle,

Ik moest van mijn vrouwke zeggen dat ze uwen was en strijk ( in LOS )doen aan zeer lage prijs ( buiten het hotel natuurlijk ) dus niet teveel meenemen.

Haha vrouw eigen he! lol2

Maar het klopt hoor! Voor ongeveer 70 baht wassen, drogen en strijken (per kilo) En op bijna iedere hoek van de straat.

Wij hebben het 1x laten wassen. Was gewoon in het hotel trouwens. Dit wisten wij dus niet van te voren! Anders had ik nooit zoveel meegesleept. We hadden om het maar zo te zeggen een dikke wastrommel vol en we betaalden omgerekend zo’n €8,-

Eerst was ik wel wat huiverig. Ben zelf een behoorlijke zeikerd wat het wassen betreft. Kleur bij kleur, ophang of droger, kijk alle labels na, etc. Dus ik hield m’n hart vast! Was bijna in staat om zelf naar een wasserette te gaan (dat kan daar ook!) maar mijn man wist me over te halen, ik had tenslotte vakantie:vak02: Nou zo goed als zij het daar gedaan hebben kan ik het niet! lol2 Dus ik heb geen twijfels meer!

Zou t? De truck is al in aantocht om het te vieren!

http://blogs.chron.com/cookstour/archives/singha_truck.jpg

YES ,

Singha is good for us lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

goede avond vrienden!!kom ff piepen hier op het forum,moet straks weeral gaan werken.

Weeral Gg maar je gaat nog rijk worden lol2lol2lol2

Zal blij zijn dat het zaterdag is,dan ben ik voor 2 dagen er vanaf.
Volgende week 4 dagen overdag en vrijdag terug de nacht op.
Tja,Frank alleen mijne portemonai wordt er beter van.lol2lol2

Just Gg.

Ben ook weer net begonnen…

Van die was en strijk, dat wist ik al hoor! We nemen sowieso bijna niets mee uit België. Eerste dag BKK even wat nieuwe spullen kopen voor een klein prijsje en dan idd regelmatig wasje afgeven:was: :wink:

Nog even doordouwen, G! straks weer naar LOS…:chin:

Rustig hier… Ik zet dan maar eens wat Miles Davis op. Kind of blue. lekker plaatje.