Ja ssssssssssttttttttttttttttttt genieten …
13 nog …:chin:
:nod:
Weeral geen sterren vanavond !
Black, zwart,noir…
sterren komen, sterren gaan. Alleen Elvis blijft bestaan… ![]()
Hylarische link Frank! De Heineken tempellol2 Kees werd helemaal dollol2 Totdat die de locatie zag;) Beetje uit de richting…maar de volgende keer willen we toch ook eens richting Isan, dus je raad het al!
Hoorde net dat de pedofilie zich verplaatst naar Cambodja …hoe armer , hoe groter het vertier van het verderf!
Moesten ze mij laten doen " twee kasseistenen " meer moet da ni zijn !!!
Tot zover mijn bijdrage, ga slapen!
Heb de chauffeur van de vrachtwagen net even de opdracht gegeven om hier naast maar te parkeren. Hij wacht rustig af zegt ie, hij ziet vanzelf de slingers wel hangen bij de 5000ste post!
lol2
Heeft iets hé !!!lol2lol2lol2lol2lol2
Laatst een programma gezien over pedofielen in Cambodja, gewoon te erg voor woorden! Ik zou het niet moeten zien…echt ik maak m af!
Morgen een documentaire (ik dacht een franse) hierover op Koppen xl op één. (Vlaamse tv-post)
Ik zei, Kees, er is een tempel speciaal voor jou! Hij, huh? Hoezo? (hij houd niet van tempels;)) Hij kijken en gelijk helemaal door de dolle en vanalles opzoeken via Google! Haha
Wat ik net schreef op die post; ik wou er zo eentje bouwen in m’n tuin, maar ik mocht niet van m’n vriendin… :mad:
Daarvoor de twee kasseistenen estherke !
Volgens mij was dat bij Veronica 'Lauren verslaat" zij gaat dan mee met een soort van undercover stichting. Zeer boeiend.
Gevonden!
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=445551/langid=43/media=160174/page=1
aflevering 15.
En ik mocht gene tweede bouwen van ons Yasmientje lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Hoe laat?
Oja, morgen ook op NL 3 (kunnen jullie dat ontvangen?) dat programma over die jongeren in Thailand. LLiNK.nl is under construction
Nu moet ik naar het containerpark ( wekelijks ) lol2lol2lol2lol2
2 maar?:mad:
Als we een tuin zouden hebben dan zou Kees er best een tempel mogen bouwenlol2