1 uur, dacht ik
jaja en dan vragen ze chocolade en dan zie ik mijn bagage daar een uur of twee in de zon staan op de luchthaven van BKK naar CR ( 30 gr c) en dan mag je nog koelers mee hebben … chocomelk ja lol2lol2
Tijdzones. Dubai heeft 3 uur verschil met ons, terug weg 2 uur verschil. Das om het makkelijk te houdenlol2
Chocomelk is ook lekkerlol2
lol2
Turkije: 2 uur volgens tabel
Nee tijdsverschil met hier is 2 of 3 uur (alzheimerlol2)
Welke pilletjes nam ik daar weer voor…? vergeten…
Awel 't was fijn vanavond , ik heb effen kunnen stoom aflaten!
Of anders ’ k hem ne goeie scheet gelachen lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Kruip je in bed, Frank?
Das om het mij makkelijk te makenlol2
Als je een overstap maakt is het handig om 2 horloges bij je te hebben. Of iig 2 dingen met een tijd erop. Horloge en gsm bijvoorbeeld. Eentje op NL tijd en eentje in mijn geval op Turkije tijd.
Raakte in Engeland al in de warlol2
Ik ga slapen, waarschijnlijk denkend aan het tijdschemalol2
Trusten allemaal!
Nog een paar van die avonden en we zitten aan post 6000 tegen dat wij vertrekken…lol2
Slaap lekker, Esther!:dag:
" vergeef mijn schrijffouten "
Wij zijn geweest in BKK , Phitsanaloke, CR , CM , Mae Hong Son , Kanchanaburi , Hua Hin , Pukhet maar het noorden is het mooiste en hadden we onze vrienden niet gehad dan hadden we veel gemist (in het noorden )!!!
Zonder gids is het niet hetzelfde !
Merci vrienden in LOS!!!:chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin::chin:
Vonden jullie Mae Hong Son de moeite?
YES ik neem mijn basas:dag: :slapen: :chin: merci 't was leuk!
Slaap ze, Frank:dag:
Het is daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll rustig , niets speciaal gewoon rustig , neem volgens mij liever één dag meer in CM of CR !
We zijn er tweemaal geweest en da is éénmaal teveel !
Op een paar uur tijd heb je daar alles gezien , natuurlijk kun je dat als uitvalbasis gebruiken maar dat kan je ook van CM of CR!
Kon t toch niet laten…opgezocht hoe het nu zit met vliegen naar Turkije.
Ik zit mooi een uur minder in het vliegtuiglol2 Het scheelt dus een uur. Zomer en wintertijd.