Ja, dan is dat bij ons het rijksregisternummer… Begint met omgekeerde geboortedatum (gemakkelijk te onthouden)
Op het paspoort en op de ID kaart.
Het nummer achter het geslacht bij ID kaarten
En op het paspoort staat het achter je geboorte datum.
Las t net op Wiki.
Maar wat is een reispas? Gewoon wat we hier paspoort noemen?
Effe voor de zekerheid: Reispas is voldoende hé? Identiteiskaart moet ik niet meenemen…?
O ja, ik breng mijn eigen vrouwke mee…lol2lol2lol2 Condooms hebben we dus niet nodig ![]()
Ja, dat is 'm. Het ‘boekje’ (bij ons in 't rood) Met veel stempels, officiële tekens en de plaats voor de visumstempels…
Heb net even gekeken, maar naar mijn idee is je reispas voldoende. Het is gewoon een paspoort! ID hoeft dus niet mee. Ook om het simpele feit dat het buiten de EU niet eens geldig is.
Bij ons ook rood en idd ook een boekje. Zag m net op google die van jullie. Eigenlijk hetzelfde als de onze.
Hoe minder ik moet meenemen, hoe beter… Ik ben zo iemand die het anders toch maar kwijtspeeld…lol2
Morgen nog even vragen aan de apotheker of ik mijn Ventolin (astma-inhaler) mag meenemen op het vliegtuig…
n het vliegtuig krijg je een formulier uitgereikt dat je volledig dient in te vullen. Let er wel op dat je het (schijnbaar onbelangrijke) papiertje dat je van de douanier terugkrijgt goed bewaart. Dit papiertje heb je namelijk bij het verlaten van Thailand weer nodig.
Ja dat mag! Vraag ook even om een medisch paspoort. Duurt een paar dagen en in als het goed is gratis.
Neem zelf ook medicatie mee waaronder een soort Ventolin (Seretide) verder allerlei pillen, die verdacht veel lijken op XTClol2
Ik dacht dat die van jullie oranje zou zijn…lol2
Tja, bij ons Belgen staat de voorkant vol, alles in drie talen…
Werd bij ons vastgeniet aan/in het paspoort.
Medisch paspoort bij de dokter halen?
En onze pillen gaan wij voor alle zekerheid in BKK kopen. (geen gezever aan de douane…)
Dacht dat jullie wel een A4 formaat zouden hebben!lol2
Ik zal het in Marie haar decoleté steken, met mij naast haar durft daar toch niemand aan te komen…lol2lol2lol2
't Is eigenlijk op A3, maar die foto van je is op schaal… lol2lol2lol2
Gewoon bij de apotheker, althans als dat degene is die je medicatie aan je meegeeft. De rest van wat je gebruikt kun je ook gewoon meenemen. Dat paspoort voorkomt het gezever aan de douane;) Tenzij je anti depressiva of iets dergelijks slikt. Dus kort gezegd, de opium wet. Ook al lijkt het nog zo onschuldig. Zodra er een stof in zit wat in die wet staat ben je de lul! Maar het kan dus wel, dmv dat medisch paspoort.
Maar welke medicatie wil je daar gaan kopen dan?