Is denk ik daar wel verkrijgbaar, ik neem wel iets mee tegen diarree (je zal het maar onverwacht nodig hebben) en ik neem mijn eigen Levocetirizine mee. Want ook met het laatste geld, ik zou maar ineens moeten innemen. Paracetamol heb ik eigenlijk altijd al bij me.
Ter aanvulling, die zooi voor de allergiën krijg ik gewoon van het ziekenfonds. Dus goedkoper of niet in Thailand. Ik heb het gratis. Best prijzig goedje namelijk.
Tegen uitdroging idd. Gaat snel hoor daar! Je kan het makkelijk in Thailand kopen en echt met de fractie van de prijs van hier! Zal eens denken hoe het daar ook al weer heet.
Ikzelf heb vijf medicaties nodig per dag ( buiten mijn rode wijn ) en die steken in mijn handbagage plus andere maar je moet geen vijf dozen van het één of het ander meebrengen want dan is het , het commerciele probleem en mag je nog enige tijd gratis in BKK blijven met twintig andere lol2lol2lol2 achter de tralies lol2lol2lol2
Kan, ik deed het niet. Sterker nog, heb t helemaal niet gedaan! STOM!
Ben de laatste dag dus uitgedroogd…kende de symptomen van uitdroging niet. Achteraf gezien 3x in Thailand. De laatste keer was het heftigst. Gaf de moeheid de schuld, we hadden de nachtvlucht naar huis en hadden heel de dag in Bangkok gelopen. Raakte aan de diarree s’middags (door de hitte waarschijnlijk) later ben ik een paar keer flauw geweest. Heb voor alle zekerheid een diarree remmer ingenomen. Diarree kwam door de uitdroging niet door fout voedsel. Veels te weinig gedronken die dag. Gaf al mijn net gekochte watertjes weg daar…
Ben zeker thuis nog een week van slag geweest, darmen enzo waren weer op orde. Maar mijn hoofd totaal niet. Leek wel dement. De combi uitdroging en Jet lag gaat dus ook niet samen!
Ik weet niet meer hoe het in Thailand heet, maar ORS is afgeleid van, oral rehydration solution. Dus Engels. Als het goed is staat het daar op de verpakking en is verkrijgbaar bij Apothekers en grote supermarkten (Carrefour, Tesco, Big C)