Was gelukkig boven de toiletpot…lol2lol2lol2
Dat was een slim lek! lol2
Wat een succes, deze toog! Tegen het moment dat wij vertrekken staat de teller tgen de 5000 posts!!!![]()
Daar drink ik enen op!
‘Automatische flush’ zei ik tegen de klant…lol2
Super-deal: Heb net via latestays ons droomhotelletje (shanghaimansion) gevonden voor 1850 Bht ipv de normale 5500… Ga ik dus boeken als onze visa toegekomen is…:cheer:
Hallo de boma hier iemand e joinke lol2lol2lol2
Zeg Jelle verschiet niet bij de immigratiedienst van LOS daar kunnen ze niet lachen ( no smile ) en zie da ge uw kaartje goed invuld ( da je op het vliegtuig krijgt )!
Anders vlieg je achter in de rij zoals vroeger op school!lol2
Zooo dat scheelt! Zoiezo loont goed rondsnuffelen! En latestays is daar ook zo’n ideale site voor!
Ok, verstaan, geen grapjes aan de balie… ![]()
Kan je je kaartje verkeerd invullen? (naam, plaats, …)
Amai, en nog geen beetje! Op Agoda was de laagste prijs 2500, dacht ik… die latestays ga ik onthouden… Als we weten welke richting we de volgende dag uitgaan, gewoon ff checken in e-café…
Ja nu je het zegt! Wij hadden er ook een paar in de rij, konden mooi de rij uit en weer achteraan gaan staan toen ze klaar waren met invullen! Even ter correctie, die lui wouden gewoon weer voor ons gaan staan! :mad: Opzouten! Heb je in het vliegtuig genoeg tijd voor gehad;)
Beroep, je naam, inkomen? (weet t niet zeker meer), sofi nummer, dus eigenlijk alleen maar dingen die je weet of iig bij de hand hebt.
Wat me laatst wel opviel was dat het voornamelijk de duurdere hotels zijn die daar op staan. Maar des te mooier! Slaap je 5* voor een 2* prijslol2
Eyyyy, onzen Baco is ook al wakker!
Goeiemorgen, Baco
Hoe is 't ginder in Th?
Moet ik iets meebrengen uit België voor in 't geval dat we richting KPY komen?
Ik zit hier weer voor het donker (sterrenvrije ) zwarte gat…stillllllllllll
Ons vrouwke in een diepe slaap!
En dochterlief bij de liefde voor X tijdlol2lol2lol2
Sofi- nummer, is dat 't omgekeerde van je geboortedatum plus wat nummers? wat op je pas staat?
Zo die Baco is vroeg! Of zou die het laat gemaakt hebben?![]()
Geen idee hoe dat in Belgie is. Bij ons is het het nummer wat je krijgt bij je geboorte. Lijkt in totaal niets op mijn geboortedatum. Tegenwoordig word het ook wel burgerservice nummer genoemd.
Beroep en inkomen kunnen ze toch niet checken…?
Staat dit bij jullie vermeld op je reispas? of alleen op je nederlandse identiteitskaart…?
Die zaken heb je normaal gezien bij waar verblijf je met welk vliegtuig ga je terug , ben je hier met een touroperator , ben je een sekstoerist zo ja heb je condooms bij hoeveel lol2lol2lol2lol2lol2lol2 sorry voor dit laatste hahahahahh