Thailand zever-topic: Aan den toog

En zo kruipen jullie weer één voor één onder de wol. En hou ik het nog tot morgen vol! :wink:

De Jelle die kan rijmen en dichten zonder zijn kont op te lichten lol2lol2lol2lol2lol2

Aai aai die regen klets hier tegen mijn ruiten!!!
Maar Jelle toch op 1 september gaan de kindjes naar school en jullie>>>:vak01::dag: naar het mooie LOS :chin:

en ik ga sebiet:slapen::chin:

Het contrast met dit pokkeweer zal groot zijn, al reken ik daar ook op behoorlijk wat vochtigheid :wink: Maar daar zal de regen voor wat verkoeling zorgen, hier is het intussen serieus koud aan 't worden naar mijn gevoel…

Slaap lekker, Frank, en nog bedankt voor de tip! :dag:

Goedemorgen,ben juist thuis gekomen,heel de nacht in de gietende regen gewerkt.
Kon mijn ondergoed “uitwringen”!!
Nog zo’n dag morgenavond en dan ga ik in de ziekenwet.

een maandje ziektewet is niet gek als je even een ticket koopt voor thailandlol2lol2

Amaai last minutes 17 dagen Puhket ( ontbijt ) 999 euro ***** ( voor deze maand ) .
Dat is de prijs van het ticket…

Kan niet alles willen in het leven!!
Heb al 2 tickets voor Oktober en December,lol2lol2
Maar het is te overwegen,maar mijn geldbeugel zal tegen sputteren!lol2
Heb gisteren nog een nieuw beeldscherm gekocht(155euro)

Met Neckermann Frank?of met tui reizen?

Best tours:chin:

Die was ik uit het oog verloren Frank!!Dat kan kloppen het bedrag dat je hebt vernoemd!
Moest ik nog nooit naar Thailand op reis zijn gegaan,dan had ik het overwogen(toen)om met deze touroperator mijn reis vast te leggen.
Alles is in tot de puntjes geregeld,heb er al lovende kritieken van gehoord"Best tours".

Ze zijn hun geld waard!

Georges, ik heb je een pb gedaan wat betreft Turkish Airlines! Staat ook tevens nog iets anders in de mail. Geen idee of het op jou ook van toepassing maar you never knows;)

Had het al gelezen Esther,bedankt voor je info!
Ikzelf heb nog niets ontvangen van vliegtarieven.nl
Maar ik zal het doorsturen dan kunnen we vergelijken!misschien mag ik wel 50kg bagage meenemen!lol2lol2
groetjes:georges

Joker doet trouwens ook weer een vroegboekactie: boeken voor maandag 13 sept. en vliegen tot juni 2011, BKK VANAF 495 eur. Wel opletten: VANAF. Maar misschien toch de moeite om eens te kijken. Wij gaan nu met Joker reizen, en ik moet zeggen: zeer behulpzaam.

lol2 Dat zou wat zijn hé! Maar toch heb ik mijn ??? 40 Kg is veel! En als ik op de site van THY lees is het gewoon 20 kg. Enkele bestemmingen hebben een uitzondering, US, Canada en Brazilië. http://www.turkishairlines.com/en-INT/services/passenger_services/luggage_information.aspx#2

Dus heb nogmaals een mailtje gestuurd, echt geen zin om voor verrassingen te komen te staan! Kees zegt wel, het staat nu zwart op wit. Tuurlijk heeft hij gelijk, maar op dat moment moeten wij het oplossen en niet degene waar we de tickets bij gekocht hebben! Geen zin om en fiks geld bedrag voor oversized bagage te moeten betalen.

Nog exact 2 weken…:cheer:

Vrienden,ik moet spijtig genoeg gaan werken,hoop dat het vannacht een beetje droog blijft.
Voor iedereen die nog moeten slapen,wel te rusten.

Werkse Georges!

En jij natuurlijk ook Jelle! Al zul jij geen regenpak nodig hebben;)

Gisterenmorgend toch een serieus lek op 1 vd kamers…