Thailand zever-topic: Aan den toog

Als je naar mijn profielpagina gaat zie je hem duidelijker!
Is een foto (van een foto ) van voorbije verblijf in LOS.
Een oud vrouwtje met haar peuk…is da eng ??? En jij dan …de verslaving!
Ik moet nog eens vermelden waar ik allemaal geweest ben maar ik vind de moed niet…

Lebowski is ‘The Dude, man’… The dude listens to CCR-tapes in his car while doin’ a J, mannn… :wink: Echt zien, die film!!! Je licht kreupel: zeer intelligente, zwarte komedie.

Ik vind die foto trouwens super! Door die rook voor haar ‘stoere muile’ krijg je een andere dimensie in het beeld. Zeer geslaagd naar mijn mening!

Ik vermoed wat ze bedoeld maar mij lukt het niet:mad:

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Ons boma aan de joint hahahahahah

http://i808.photobucket.com/albums/zz6/Thailandvakantie/icon_roflmao.gif

achter deze link moet je nog even

tikken. Moest t wel zo neerzetten, anders kreeg ik een foutmelding of het lachende poppetje

http://www.creacolor.nl/webshop/images/Vl.027%20Chinese%20tekens%20Wit.jpg

Binnen 8 jaar neem ik pensioen!:cheer:Nog zo lang :mad:
Trouwens waar is Frank TH gebleven?

Gif? welk gif? Slangengif? schorpioenengif? IMG? is dat de broer van ING? Laat het zitten, Esther… Hier heb ik geen kaas van gegeten… maar toch vriendelijk dat je wil helpen. :wink:

Ik had m ook uitvergroot, oftewel was naar je profiel gegaan;) en toen vond ik m in ene niet meer eng. Maar zo in het klein lijkt het al gauw op een verminkt gezicht of iets spookachtigs, haha

Al een tijd niet meer gezien…

lol2

Mijn link eindigt op .gif

en IMG dat is zogezegt een plaatjes code. Dus gewoon handmatig [/IMG] tikken.

Heeeee, zo lukt het ook!!!lol2lol2lol2
Copiëren en plakken! Dat kan ik!!!lol2

lol2lol2lol2Wat is het leuk om weer te kunnen lachen!!!lol2lol2lol2

Das ons boma ( oma ) aan de joint lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Denk al dat ik weet waarom je de .gif niet zag. Ik was mijn bericht alweer aan het bewerken omdat er geen zak van klopte!

Maar hé zo simpel als jij het doet kan natuurlijk ook! Daar zou ik dan weer niet aan denken. Ben een moeilijk denkend mens waarschijnlijklol2

Ik herhaal, welterusten en werkse beste mannen!

Tot morgen!

Tjah, ik heb net m’n dagelijkse dosis koffie binnen, en die van jou zal al uitgewerkt zijn, hé…:slapen:lol2

Slaap ze, Esther!

Doeiiiiiiiii