Thailand zever-topic: Aan den toog

Theh, Esther, Frank en Jelle. Het laatavond-trio aan den toog is weer compleet… Tenminste als Frank hier nog wel passeert. Ik heb je hier al lang niet meer zien zitten, Frank! :frowning: . Uwen driedubbelen staat te verdampen!!! :wink:

Rotweer:mad::mad::mad::mad:

En blijft nog wel even :frowning:

Zeg Frank, die vrienden van jou, gidsen die ook op aanvraag? Ik bedoel: Als we aan de neef vragen om een bergtocht zonder de verplichte bergstammen, etc. Zou dat lukken denk je?

Haha! Bedoelde het niet verkeerd hoor! Weet ik veel hoe jullie Belgen een buikgriep noemen;) En het “gewoon” heb ik tussen " gezet, want het is echt geen pretje! Je kan er hondsberoerd van zijn!

Ik bedoelde meer, je geeft de koffie nu de schuld, maar misschien was het wel heel iets anders.

Gatsie Frank, wat heb je toch een nare foto bij je profiel. Is echt eng zo, schrok me naar de eerste keer. Toen ik m uitvergrootte toen niet, toen zag ik m beter. Zal ook vast door de kleur komen hoor!

Over profielfoto’s gesproken. Kwam die van jou Jelle laatst elders tegen. Maar je was het niet! Ghe, voelde gelijk “vertrouwd” lol2

Zij krijgen werk van een gidsbureau maar daarnaast doen ze wat ze willen of wat de klant wilt!
Die neef is echt te gek spreekt vloeiend engels .
Je krijgt wat je vraagt. ( Toeristisch of niet je kiest maar ).

Weet ik wel Esther… Ik kan op 't werk tegenwoordig alleen nog maar deze drie smiley’s plaatsen: :slight_smile: :frowning: :wink: . Nieuwe restricties op het net hier. Alleen smileys die je met t klavier kan maken… Als ik hier een lolleke maak, kan ik dus niet meer over de grond rollen van t lachen :wink: . Komt m’n gezever natuurlijk minder goed uit! :wink: :wink: :wink:
En natuuuuurlijk geef ik koffie de schuld niet van mijn buikgriepje… Mijn persoonlijke godendrankje zonder welke ik niet kan! :wink:
Zelfs toen ik ziek was dronk ik nog elke dag koffie!!!
By the way, mijn spaties komen hier dus ook niet meer door :frowning:

Da guts hier miljaar de djeu , heb vlug e fleske MODA naast mij neergepoot !

Klinkt ons heel leuk, Marie was direct verkocht voor 't idee!

Heb je de film eigenlijk al eens gezien?

Zo ben weer op de hoogte.

Welterusten Frank en Jelle werkse deze nacht!

En sneu voor Georges maar ik vind regen in de nacht wel lekker. Heerlijk dat gekletter op het dak en de ramen!

Welterusten! :dag:

Moda? ken ik niet…

Nee want ik heb geen idee waar die afbeelding van is. Dacht dat jij dat was Jelle! lol2

Slaap ze!

Grts,

Jelle

The big Lebowski (the Coen Brothers) Moet je echt eens zien: is te gek grappig!

Anders lol2 opslaan, gooi m op internet en maak er een IMG code van! Hahaha

Nou weet ik ook gelijk hoe je aan je naam komt! Weet nog wel de eerste keer dat ik je naam hier op het forum zag. Dacht dat je Russisch was ofzolol2

Nu spreek je weer chinees voor me, Es… :wink: