Ik ga altijd naar de shop die hier in de Bijenkorf zit. Ze bieden mij ook altijd een bakkie aan, maar 9 van de 10x moet ik afslaan omdat mijn kinderen het geslenter in de stad beu zijnlol2
Indrya ken ik volgens mij niet, welke kleur zijn die cups? Roma is idd ook fijn!
Je raad al wat ik vanavond ga doen, laat de Senseo voor wat het is, ga lekker aan de Nespresso! Zonder Clooney;) Al mag hij best mijn koffie komen zetten;)*
Beetje vreemd idd, nieuw maar al wel langer dan een jaar in de handel! Ruim begrip blijkbaar ‘nieuw’. Nieuw is bij mij nieuw, en niet langer dan een maand ofzo.
Maar zodra ik weer in de stad ben ga ik m kopen! Ben wel benieuwd en ik houd wel van een stevig bakkie pleur!
Ik laat het hier verder voor wat het is, moet die aap van me van school halen en daarvoor die kleine aap nog uit bed halen.
FF iets anders dan de lekkere koffie van Esther!Heb een nieuw beeldscherm gekocht,de oude was aan vervanging toe.
Het heeft mij 155euro gekost ,zal vanavond een boterham met choco worden vrees ik!!55555
Wij zeggen “peekes” inplaats van wortelen!lol2lol2
Shit,vanavond weeral de nacht op,en natuurlijk hebben ze weer "zwaar onweer"voorspeld.
Denk dat ik thuis kom,dat ik half verzopen ben.:mad:
Hoe verlang ik naar dat espressomachine dat ik bediende toen ik nog achter den toog stond… Als ik het café moest open doen, maakte ik altijd het volgende: twee porties koffie, hieruit 1 kleine ristretto en zo goot ik er twee in een grotere kop. 4 porties caffeïne in 1 kop koffie! Heeerlijk en eeeeecht wakker voor de volgende drie uur . Zoals ze hier zeggen: Als g’ er een lepelken in steekt, blijft 'ij staanlol2lol2lol2lol2