Zeg Georges, ik zat zo wat te surfen en vroeg me in ene af of je bij Turkish Airlines moet herbevestigen? Heb jij daar wat info over gekregen. Heb wel info gekregen maar dat was algemene info niet specifiek over THY. Kan er op internet verdomt weinig over vinden en wat ik vind daar heb ik mijn twijfels bij. Heen vlucht bijvoorbeeld…nog nooit gehoord dat je die moest herbevestigen.
2 weekjes doorbijten… ![]()
Hoi Estherke,we zullen deze vraag eens voorleggen aan Dave!!
Moet men de heen&terugvlucht van Ams naar Attaturk met Turkische airlines bevestigen Dave?
graag je reactie aub!!
Allereerst allemaal een goedemorgen,
Wat ik mij kan herinneren is dat je in Istanbul of ergen anders moet overstappen en je hebt een stop over van 72uur dan moet je wel je vlucht herbevestigen.
Ja dat had ook gezien (pas nadat ik het aan Georges had gevraagd…) Ik stap binnen 8 uur weer op en Georges binnen 1,5 uur, dus dat is voor ons niet aan de orde.
Dus nu gaat het enkel nog om de terug reis (waar ik liever nog niet aan wil denken;)) Zag op de site van THY dat je indien het moet je het kan zien bij de beschikbaarheid van de vluchten. Maar daar kan ik niets ontdekken, dus of het hoeft niet, of ik kijk verkeerdlol2
Maar mocht het wel nodig zijn, het kan ook online gedaan worden! Minimaal 72 uur van te voren.
En een hele goede morgen natuurlijk! Iemand een bakkie?
http://www.oprey-gardenproducts.nl/Gusto/imgs/espresso%20+%20cappu%202-600.jpg
Estherke,ik heb een mailtje gestuurd naar vliegtarieven.nl ivb:herbevestigen!! Zal het straks kopieren en naar jou sturen!!
Dat zijn halve koffie’s Esther,dus we betalen maar den helft van de prijs!!lol2lol2
Ik heb het hetzelfde gedaan maar dan naar Vliegwinkel.nl Telepathie?lol2 Dus als ik eerder bericht krijg dan zend ik m door naar jou!
Dat noemen ze een espresso Georges! lol2 Maar jij mag die volle bak wel hoor;)
Lekker Eshter mag ik een dubbele? Heb je misschien ook koffie van Nespresso?
FF nog zeggen dat de noodtoestand is opgeheven in 3 provincies:De drie provincies zijn Chiang Mai en Chiang Rai in het noorden en Ubon Ratchathani in het noordoosten.Wedden voor een singha,dat het volgend berichtje van Esther komt!!
Heb ik ook voor je! Persoonlijk ook één van mijn favorieten;)
Vers gezet!
http://www.espresso-apparaat-tips.nl/img/espressomachine/M100ATOUCHGREY.JPG
En wil je met of zonder Clooney? Ik kies voor mét!lol2
Das heel mooi Georges! Nu kan ik me alleen nog maar meer verheugen op ons tripje!
Ga de ramen maar eens zemen! De kabouters hebben vrijaf vandaaglol2
Bedoel je zo iets??
http://www.vsorotterdam.nl/l/library/download/582?width=178&height=184
Wat ben jij toch altijd in de weer met je huiselijke verplichtingen,Esther!lol2lol2oja:ik meet 1meter 79 centimeter!
Ik meet afmeting dwerg…amper 1.63lol2
oftewel, kdm…wie het raad…krijgt wat te drinken van me! Haha
Dus je drinkt ook Nespresso wat is je favoriet?
Sorry maar ik hoef geen Clooney erbij doe maar mijn vriendin…
Yep! Hier staat ook zo’n mooi apparaatje in de keuken. Ik drink het liefste de goudkleurig (Livanto). Ook vind ik de zwarte (Ristretto) en de paarse (Arpeggio) erg lekker! Ook vind ik de décafé erg prettig de rode (Decaffeinato) Ach eigenlijk alles wel, mag ook graag uitproberen. Maar deze hebben we zoiezo altijd in huis. Maar vind de verkrijgbaarheid nogal omslachtig, moet ervoor naar Rotterdam. Online bestellen vind ik niet prettig, vind dat je teveel in één keer moet afnemen. Daarom hebben wij ook een degelijk Senseo apparaat in de keuken ernaast staan;)
Indriya heeft mijn voorkeur daarna Ristretto, Daarnaast komt Roma intensieteit 8,Rosebaya intensieteit 6 en als de specials uitkomen dan moet ik die ook kopen… Ik koop ze voornamelijk in de Nespresso shop in Amsterdam krijg ik altijd koffie aangeboden altijd lekker.