:chin:Goede morgen het ziet er maar grijs uit buiten weet nog niet wat ik doe vandaag Geoge leuk plaatje bij je artikelen
Goede morgen! gaaaaap
De laatste dag van de grote vakantieā¦wat zijn die 6 weken toch voorbijgevlogen!
Wat heb je toch weer een mooi kunstwerk onder je berichten āhangenā Georges!
Over het kunstwerk,alle eer gaat naar Fleurtje!
Goedemorgend,Estherke!!ben juist opgestaan(10:50am)vandaag lekker chillen(nu een koffietje,straks een rum)
Bedankt voor je berichtje betreffende "Attaturk Airport"kan ik daar rustig een sigaretje roken tijdens het wachten op mijn aansluiting!:dag:
Voor degene die niet weten wat ze gaan eten,ikzelf heb daarjuist een lekkereā¦gegeten met schorsenelen en als nagerecht pudding.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/06/1207487334-670.gif
:chin:de regen valt nu met bakken naar beneden in de regio Eindhoven dus blijf ik maar lekker binnen
George hoef je niet te werken vandaag ik dacht dat je een aantal zwaare weken voor de boeg had
Het is niet zeker he Georges! Het bericht is van Januari 2010, kon geen recentere vinden. Maar vond het wel de moeite om het je even te melden.
Ik speur vandaag of morgen nog weleens verder, damn! Rotverslavinglol2
:chin:Ik ga jullie weer verlaten fijne zondag avond en morgen al weer een dag dichter bij oktober en zo tellen we maar af
groetjes fransjes swadi krap
plannen waren veranderd,mag dit weekeindje uitrusten!!
Moet morgenavond terug de nacht op tot zondagmorgend!:cheer::cheer:ik sta er eerliik gezegd niet om te springen(ze verwachten heel wat regen volgende week!!)
Hier zie Esther,kom je ermee toe voor drie weken Thailand?
http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/9/10/6/media_xl_125181.jpg
Hey iedereen,
Net een weekje ziek thuis gezeten, maar 't heeft me wel deugd gedaan!
Deze avond begin ik weer aan mijn schiftje. En tegen het einde van de week hierop⦠Thailand!!!
Grts,
Jelle
Zal gaan korte hƩ Jelle!!Welke dag vertrek je juist naar Thailand?
1 September (een woensdag, als ik me niet vergis) om 11.00 's morgens. We moeten dus om 09.00 op de luchthaven zijn, maar ik loop daar zo graag rond⦠Ik denk dat we tussen 06.00 en 07.00 in Gent gaan vertrekkenā¦
Wel ik hoop dat je goede herrineringen aan over houd als je terug in Belgie aankomt!
Maar ik twijfel geen moment,dat je er een aangename tijd zal meemaken in het land van de glimlach!
Tnx, G-man! Ik twijfel er ook niet aan!:vak01:
Denk dat Jelle niet eens meer terug komt! lol2
Dus als we op nu.nl lezen āBelg spoorloos in Thailandā dan weten we dat het Jelle betreft! lol2
Georges, in LOS word mijn verslaving alleen maar ergerā¦het is daar zoooo goedkoop!
Knock woodā¦lol2
Vrienden:ik kruip mijn bed in,voor de mensen die straks gaan slapen nog een goede nachtrust toegewenst!
Tot morgen iedereen!Ben zo slaperig dat ik deze posting,op de verkeerde plaats heb gezet,kan gebeuren!
En we zijn weer begonnen⦠![]()
Nog een paar weekjes Jelle!