Testje, eens kijken of ik nou ook een album zie ipv een foto.
http://s808.photobucket.com/albums/zz6/Thailandvakantie/Bangkok/
Ik zie een album ipv een enkele foto
Testje, eens kijken of ik nou ook een album zie ipv een foto.
http://s808.photobucket.com/albums/zz6/Thailandvakantie/Bangkok/
Ik zie een album ipv een enkele foto
Ik denk dat je de adres balk hebt gekopieerd. Dat had je moeten doen bij www.mijnalbum.nl en niet bij www.photobucket.com. Je hebt ze dus “verward” met elkaar;) Bij photobucket klik je op de bewuste foto en pak je de onderste code de IMG code. Dan krijg je alleen maar de foto te zien die jij wilt laten zien, de foto komt dan rechtstreeks op het forum te staan.
kijk op deze site eens naar de veiligheidsinstructies van Marie en Louis.
Theo
Dag iedereen!
Vandaag dus onze tweede twinrix (hepatitis vaccinatie) laten steken. Dat zal weer twee dagen een stijve arm zijn. Nog zeventien dagen…:chin:
Ach ja, was ik de vorige keer vergeten: wij kregen ook een vaccinatie tegen buiktyphus…
Ik heb vandaag beslist dat we onze reisapotheek in Bkk ga aankopen. Zal in vergelijking met hier wel voor een ‘prikje’ zijn, zeker?lol2
Frank, ik kijk uit naar je foto’s!:wereld:
Grts,
Jelle
Ja echt hoor! Nou heb ik daar geen medicatie gekocht (had voldoende mee, heb allergien) maar wel veel zalfjes. Ik heb nog al eens jeuk namelijklol2
Heb oa een superzalfje tegen wondjes gekregen, je weet wel van die lekkere smetplekjes. Tubetje kostte 120 baht. Ben er nu zo vreselijk zuinig mee! Het spul werkt namelijk als een tierelier. Ook heb ik een tubetje gekocht waar desinfecterend spul in zit, oa goed voor op tattoo’s dus eigenlijk voor open wondjes. 150 baht. Even ter vergelijking mijn dochter had laatst zalf nodig voor luieruitslag, €28,- bij de apotheek hier!!! (krijg het toch vergoed;)) Maar het 120 baht tubetje werkt bij haar ook perfect!
By the way, werd het vaccin tegen buiktyfus aangeraden? Ik heb enkel DTP en Hepatitis A gehaald. Wat kost dat in Belgie nou? Ik was vorig jaar rond de €80,- kwijt (consult+2 inentingen) Maar wederom vergoed mijn zorgverzekeraar het, mag ook wel, betaal genoeg! Kees is dit jaar rond de €60,- kwijt (consult+herhaling Hep.)
Wat apart eigenlijk met die hepatitis prik. Hier gewoon eenmalig en dan binnen een jaar nog een booster zodat je 25 jaar beschermd bent. Vorig jaar Oktober de eerste gehaald en nu volgende week de 2e.
Dacht ik wel ![]()
Buiktyfus werd aangeraden, maar niet noodzakelijk. Ik heb 'm toch maar genomen (better safe then sorry).
Tjah, kostte wel een hoop hoor: Alle vacc’s samen (dus vier twinrix, twee buiktyphus, twee dtp) was toch wel 260 eur.
En niet terugbetaald, want ‘een reis is een vrije keuze’ :mad: Ja zeg!
Trouwens binnen 5 maanden nog eens twinrix-booster, dan zijn we veilig voor de rest van ons leven, als ik me niet vergis…
Sorry ik was bezig met klanten en nu ben ik in privé en kan niets doen hier alles staat op de pc van mijn zaak …morgen of later maar opladen neemt een beetje tijd in beslag ?
Bedankt voor het gezwoeg ! lol2lol2
Ik doe mijn best maar ik vrees dat het effen zal duren …
Allezins op het album zie je de clocktower in Chiang Rai een kunstwerk van de zelfde ontwerper als van de witte tempel!
's avonds krijg je om de zoveel seconde een ander kleur maar hij is in goudskleur …
Je mag mij natuurlijk ook je foto’s doormailen (als je weer op de zaak bent). Maar vrees dat je dan nog langer bezig bent…maar t mag…ik zwoeg graag nog even verder voor jelol2
Hoi Estherke,hoe gaat het met je?druk aan het aftellen?Moet straks nog gaan werken,zie het eerlijk gezegd niet zitten.
Maar we doen het voor de goede zaak(geld)
Al vaak gevlogen maar tijdens dit gedeelte duik ik al vaak in me tijdschriften, maar met Marie & Louis heb ik het hele filmpje gekeken, nou soms toch wel even de cursor op het balkje bewogen om het toch even sneller te laten gaan.
TNX
:chin:goede morgen alweer weekend de zaterdag belooft nog mooi teworden maar de zondag veel regen dus ik ga er vandaag maar weer op uit
helaas kan niet naar Den haag
groetjes fransjes
Goede morgend,euhh middag ben juist mijn bed uit gekropen,heb eens voor de verandering 6uur geslapen(dat is heeeeel lang geleden)
In iedergeval het zonnetje schijnt hier in Antwerpen,profiteerd er van zou ik zeggen(terrasjesweer)
Hier ook prachtig weer gehad en nog! Gaan zo eten, lekker patat! Mmmmm!
En ben blij, zojuist is het gelukt om tickets te boeken naar en van Chiang Mai :cheer:
Ik denk dat er ene niet blij is dat je tickets hebt geboekt namelijk je “geldbeugel”!!lol2lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/27/1209318271-23.gif
lol2
€130,- all inn voor 2 personen retour. Vind t best netjes;)
Jammer dat alles wat erbij komt nog duurder is dan het ticket. Ticket enkel was “maar” 789 thb
Nouw de prijs valt wel mee,Esther!!
Ben ook aan het nadenken ofdat ik mijn tickets in Bkk of hier thuis ga boeken?Moet ff mijn geldbeugel checken!lol2
Ze hebben nu een “promotie” 789 thb dus! Anders rond de 1300 thb. Scheelt op een retourtje voor 2 personen toch een slordige 2000 thb! En dat zijn toch weer minimaal 2 overnachtingen! Ghe;)
By the way, bij Air Asia is dit trouwens.
Air Asia is goed en goedkoop !
Heb 3 retourtjes gevlogen afgelopen maand !
Thai is goed maar duur voor korte ( binnenlandse vluchten ).