Troost je Dave,ik heb ook helemaal niets gezien hele nacht door.
Het wolkendek was gesloten hier bij ons in Belgie,heb wel ff tussendoor de planeet “Venus” gezien(heldere ster).
Goedmiddag iedereen hier op het Thailandforum,nog één dagje werken s’nachts en dan heeeerlijk uitrusten.
Volgende week moet ik weeral s’nachts werken,dus dit weekend ga ik lekker niets doen(alleen maar zitten voor mijn pc)
Ik voel aan mijn kleine teen,dat ik vanavond een centje ga winnen(euromillions)Wat zou ik met al dat geld gaan doen Dave???![]()
test fotos
Test mislukt???
lol2
albums/a438/siewor/IMGP4606.jpg[/IMG]
Esther ik ben aan het knoeien…
Nou als je Dave je niet kan helpen dan weet ik nog wel wat voor je hoor George. Het heeft iets te maken met Rik,Thailand en vliegtickets etc hahaha
Ik merk hetlol2
Doe maar een seintje als ik je ergens mee kan helpen.
Ik kopier en plak en dit is het resultaat…:mad: alle hierboven …
Wat ik zo zie, zijn de linken niet correct. Met welke was je bezig? Photobucket of mijnalbum.
mijn…
Zo ziet een link van mijnalbum eruit,
http://www.mijnalbum.nl/Album=47RQERXT
En zo een IMG code van photobucket,
[IMG]http://i808.photobucket.com/albums/zz6/Thailandvakantie/IMG_2661.jpg[/IMG*
*Hier moet nog een ] staan, dus achter [IMG heb m niet geplaatst omdat je anders de foto ziet en niet de link;)
Je hebt dus nu je foto’s geupload bij mijnalbum? Dan ga je naar het geuploadealbum toe en tik je de foto aan, in je adresbalk verschijnt een link en deze kopier je en plak je.
test
Slavenarbeid pfff… 55555
Leuke foto Nu is de test wel geslaagd denk ik ![]()
ff iets anders"eten"!Ik heb voor vanavond bonen met tomatensaus en een lekker varkenslapje op mijn bord!
Zal een “winderige nacht” worden vrees ik,buiten de regen die ze al hebben voorspeld!!
Ik zie juist op Bangkokpost:opheffing noodsituatie in Chiangmai en Chiangrai!mooi om te weten.
lol2 Je hebt iets gedaan wat ik je helemaal niet heb uitgelegd!
Jij goede man!lol2
Maar mooi hoor!
Wij eten makkelijk, de kids lekker poffertjes en wij gebakken ei op brood! Beiden geen zin om te koken;)
Ik zie nu dat er 7 fotos opstaan wat heb ik toch gedaan ???
Je hebt een album aangemaakt bij Photobucket. Was dat niet je bedoeling? Je wou ze gewoon per stuk plaatsen? Heb je de link in je adres balk gepakt ofzo?