Hopelijk smaakt het Baco :dag:

Of een broodje bal…
Of is hutspot geen ideetje?
mis het niet hoor ,geef mij maar rijst:chin:
http://kw.rnews.be/images/resized/119/477/340/135/7/250_0_KEEP_RATIO_SCALE_CENTER_FFFFFF.jpg
Een pakje frit met mayonaise,kan ook wonderen doen,Baco!!lekker!!
Hutsepot is winter eten,Rik!!Aardappelen,wortelen,rapen,spruitjes en 1kg schapenvlees bij aan toevoegen(heel lekker)
bedankt voor het eten allemaal was lekker heb gewoon van alles wat genomen.
reageer laat omdat internet het ff niet deed, niet allles is perfect hier verrevan
Ik kom ff aan de toog hangen(5min)moet zodadelijk gaan werken,hoop dat het een beetje overblijft met regen(vannacht)
Hoi Fleurtje,alles goed met je?nog plannen voor het weekend?
Goeie morgen iedereen,
Ja Fleurtje leeft nog, maar is met veel zaken en weinig pc bezig momenteel. Plannen voor het weekend Georges? Altijd hé,als het weer maar meezit. Prettig weekend allemaal.:dag:
nou net alle koffiemokken afgewassen en opgeborgen voor de volgende alcohol vrije dag.
Goedemorgen!!!
Goedemorgen Neyana, Nog een paar uurtjes en dan lekker 2dagen uitrusten…
Doet iedereen wel een beetje voorzichtig vandaag ??? Tis wel Vrijdag de 13e tenslotte…
HAHA Firday the 13th vanavond te zien om 23:50 SBS6
Stond ik de startblokken om boodschappen te gaan doen. In ene dikke onweer en dikke regen hier! Nou ja! En op het moment dat het losbarstte scheen gewoon de zon!:mad:
Over tv gesproken, iemand dit weleens gezien? LLiNK.nl is under construction
Gaat over een aantal Engelse jongeren die een maand in Azië verblijven en daar mee merken en het leven zien zoals het in werkelijkheid is! Vind t zelf een “prachtig” programma. Vorig seizoen alleen maar de laatste aflevering gezien en sinds vorige week word het weer herhaalt. Ze zijn de eerste 2 episodes in Indonesië geweest. Volgende week en de week erop gaan ze naar Thailand!
Tsjongejonge, hoe voorspelbaar zeg…die band halen ze elke vrijdag de 13e weer onder het stof uit de kast vandaan…
Volgende vrijdag de 13e is ie vast weer te zien, alleen dan op een andere zender… ![]()
O Georges, ik heb trouwens geen enkele vallende ster gezien vannacht…maar het was 4.30 uur dus waarschijnlijk was ik al te laat ![]()
Laat me raden RTL5…
Ik ga zeker kijken