Thailand zever-topic: Aan den toog

Das best vervelend als je 3 kroegen hebt… :frowning:

ps:ik durf wedden voor een beer lao dat het volgend berichtje van Dave komt!!lol2lol2

Finland-Belgie gaat 1-1 worden…

Normaal gesproken zou NL wel van Oekraine moeten winnen, hoewel het een erg stugge ploeg is. Maar alle WK-gangers blijven thuis en NL speelt dus met het 2e garnituur…ook aantal jongens die voor het eerst zijn opgeroepen. Dus nog maar afwachten of er gewonnen gaat worden. Denk niet dat ik ga kijken…die oefenwedstrijden zijn over het algemeen zoooooooooooooooooooooooooooo saai…

Hahaha, je zit zeker in je glazen bol te kijken Georges !!

daar hebben we de koffiemokken voor

lol2lol2lol2

Hoe streng is de controle eigenlijk op zo’n alcohol-loze dag op een eiland als Pha Ngan ?

valt wel mee over het algemeen maar het blijft een risico natuurlijk.

Gooi je toch de afleiding’s manoeuvre er in, flesje’s M-150 alleen de inhoud stimuleert op een andere manier lol2lol2lol2.

Ideaal voor een kroegentocht :cheer::cheer::cheer:.

:chin:Heerlijk de week is weer door midden nog 2 dagen dan is het weekend ik denk er over om naar Den haag te gaan Thailand festival

Georges, Belgie 1-0 verloren van Finland ?!?!?! Hoe kan DAT nou weer ?!

Allemaal een hele goede morgen. Nog twee daagjes werken dan is het weer weekend :nod:

Jij ook een goede morgen Rik.

En na 4dagen is het weer maandag lol2lol2

Goede morgend Dave!Wat is het Belgische voetbalteam toch zo “zwak”,we kunnen er beter mee stoppen.
Ik ben wel verbaasd over het Nederlands team,ff naar Oekraine gaan met hun "c-elftal"en daar gaan gelijk spelen.(je moet het maar doen)

Haha en bedankt he maar ik ga eerst lekker lekker genieten van me weekend :nod:
Ben aan het nadenken of ik nog naar het Thailand festival ga in Den-Haag. Iemand ervaring mee??

Ja, het NL elftal verraste me toch ook wel. Knap om met het B-elftal de Oekraine op 1-1 te houden.
Belgie snap ik echt niet…hebben toch paar leuke spelers, Vertonghen, Dembele, Van Buyten, Vermaelen, Lukaku, Defour en nog wel een aantal die ik nu ff vergeten ben. Speelt Alderweireld van Ajax ook al in Belgische team ?

Alderweireld heeft de dag tervoren mee gespeeld met de beloften(-21jarigen)en ze zijn gaan winnen in Frankrijk(0-1)

nee het moet voor mij ook de eerst keer gaan worden. Alleen 1 nadeel ik sta standby voor werk :mad:

heeft er iemand een idee voor eten ik wil vandaag geen thais voer dus iets westers

Boerenkool met worst??

1 like