De laatste keer dat ik er ben geweest met Songkran is al weer een jaar of tien terug. Moet toch aar weer eens kijken of ik ook rond die tijd weer eens heen kan. Maar dat zal wel over een jaar of 2 zijn denk ik. Mijn vriendin had een videootje meegenomen van afgelopen keer was wel weer een super feestje.
airco weer gemaakt voor 400 baht dit is inclusief voorrij kosten arbeid en materiaal dat si denk ik in ned/bel iets duurder denk ik zo
Hahaha dat denk je :slywink: Ik weet wel zeker dat er geen monteur in NL is die voor dat bedrag zelfs maar zijn bed uitkomt haha.
Goedemorgen!
Een hele goedemorgen Esther en natuurlijk de rest ook :dag:
goedemiddag
Hoe is het in het mooie Thailand Baco? (ik ga er vanuit dat je daar zit aangezien je goedemiddag)
ja zit in thailand
goed beetje bewolkt maar droog en een graad of 27 denk ik dus bijna truien weer
haha ja vergeet je je sjaal niet. Je mist hier zoals gewoonlijk niet veel hoor.Het is zomer maar de regen komt de laatste dagen met bakken naar beneden. Woon je er of ben je gewoon lekker op vakantie?
woon er sinds 6 jaar op koh phangan
Er zijn vervelender plekken op deze aarde:vak02:
Ok mooi eiland om te wonen hoor. Al kan het er soms heel erg druk zijn haha.
6jaar is al weer een hele tijd. Je kwam er om te duiken en nooit meer weggegaan?
ja dacht ik ook daarom ben ik vanaf m’n eiland in ned maar naar dit eiland gegaan
nee mis de boot elke keerlol2lol2
lol2lol2lol2
hoe is het leven in alkmaar
Mag niet klagen hoor het gaat allemaal wel lekker zijn gang. Op het werk is het echter behoorlijk saai,is heel weinig te doen ivm de bouwvak. Bijna alle klanten die normaal gesproken bellen zijn op vakantie.Maar gelukkig vanaf vg week zal het weer drukker worden dan komen de meeste weer terug.
zit je in de bouw?
ja dan kan ik me voorstellen dat het wt saai is
[quote=“baco101, post:4598, topic:69058”]
zit je in de bouw?
Nee hoor dat is me veel te hard werken haha. Ik ben verkoper op de binnendienst van een grote Duitse fabrikant van douches en kranen.
dus gewoon lekker beetje bellen ed
en nu ben je vrij?